wtorek, 17 listopada 2015

Candy....wyniki losowania :)


Dziękuję za zabawę :)
Za to, że opowiedziałyście o sobie, dzięki czemu poznałam Was trochę bliżej.
Za wszystkie miłe słowa pod moim adresem....to wielka radość czytać tak wiele komplementów :)
Przepraszam za zwłokę z losowaniem nagrody, ale tak bywa, że czasu na wszystko brakuje....
Wczoraj wieczorem odbyło się uroczyste losowanie :))
Mój Synek z przyjemnością wylosował szczęśliwy numer.
Zgłosiło się 41 osób a szczęście dopisało Pani Monice Wojtkiewicz :)
Gratuluję !!!!!




Zapraszam na BAZAREK ....pojawi się sporo nowości :)

Pozdrawiam Was ciepło :)
K.

12 komentarzy:

  1. Gratuluję! Ups... cos mi umknęło :(

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję Kasiu za miłą zabawę, gratuluję zwyciężczyni !
    sylwia

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje , ale sie zagapiłam ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. cudny wianuszek Kasiu, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. dzięki za zabawę :)
    Gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuje za zabawę , a zwyciężczyni gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za zabawe i gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  8. Buuuuu... będę płakać przez całą noc, no dobra... do zaśnięcia.
    Dzięki Kasiu za zabawę, a zwyciężczyni oczywiście gratuluję :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też dziękuję bardzo za zabawę i gratuluję pani Monice :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo się cieszę i dziękuję :)
    Szczególnie dziękuję synkowi Pani Kasi który losował ! :)
    Już wiem gdzie zawieszę tę piękną ozdobę

    OdpowiedzUsuń