piątek, 6 marca 2015

Wielkanoc w czerwieni ?


Wiem, wiem Wielkanoc dopiero za miesiąc, ale ja już szyję rzeczy, które pozwolą stworzyć iście wiosenny klimat.
Jak zapewne zauważyliście, mój ostatni baner jest bardzo energetyczny i pełen czerwieni. Chyba właśnie takiego koloru mi potrzeba, by przetrwać wiosenne przesilenie.
Pastele ustąpiły miejsca czerwieni i od razu zrobiło się jakoś mniej ospale :)
Z mojej ulubionej tkaniny w róże uszyłam zwiewne zasłony, kilka poduszek i inne drobiazgi.















Czyż tak kolorowy, wielkanocny stół nie jest optymistyczny ? :)
Myślę, że od czasu do czasu warto otaczać się intensywnymi barwami.

Obiecany dżins, czyli kolejny wyrazisty kolor pokażę Wam następnym razem, bo wreszcie udało mi się dopracować wszystkie szczegóły :)

Różana kolekcja, będzie dostępna na BAZARKU
Zapraszam !!!

Pozdrawiam Was ciepło :)
K.

48 komentarzy:

  1. Alez pięknie u Ciebie! czego się nie dotkniesz zmieniasz to w prawdziwą perełke. Nawet czerwień za którą, aż tak bardzo nie przepadam tutaj wygląda obłędnie!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. moje serce zostaje przy pastelach i ostatnio szarości ale nie powiem żeby mi się ta Twoja czerwień nie spodobała - cudny klimacik stworzyłaś

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. Cuda, cudeńka...
    Przepiękny jest ten materiał w róże.
    Twozysz naprawdę przepiękne rzeczy.
    Uwielbiam czerwień... nawet na zbliżającą się Wielkanoc...
    Pozdrawiam,
    Martita

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ups... umknęło gdzieś "r" i nieładnie to wygląda....:)

      Usuń
  4. Czerwień uwielbiam od zawsze, to niesamowicie energetyczny i pobudzający kolor. Po szarej zimie na pobudzenie idealny :) Wielkanoc w czerwieni jak najbardziej, wspaniale jest przełamywać stereotypy :))
    Cudne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudna ta tkanina w róże. Bardzo się romantycznie zrobiło w Twoim salonie, Kasiu. ;)
    ...a czerwień to niezwykle energetyczna alternatywa dla pasteli. Bardzo przekonująco wypierasz stereotypy, że zarezerwowana jest dla świąt Bożego Narodzenia. ;P
    Pzdr! B.

    OdpowiedzUsuń
  6. A dlaczego by nie w czerwieni?super tkaniny i poszewki!
    Zapraszam do mnie po 2 grafiki A.Ostapowicz!
    szalenstwa-panny-matki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie czerwone dodatki trafione w dziesiątkę! Wyglądają super, a te różane tak świeżo i romantycznie:)
    Ja osobiście kocham czerwony kolor odkąd pamiętam, jednak częściej był on używany u mnie w domku przy świętach Bożego Narodzenia ale Twoja propozycja bardzo mi się podoba, pokazałaś że może on królować także wiosną - super:)
    Pozdrawiam cieplutko
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  8. ale pięknie! ♥♥♥ marzą mi się właśnie takie róże :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniale i na pewno niepowtarzalnie w tych kolorach! Każda poduszka, jajko, zasłony ... idealnie :) Wczoraj tu trafiłam i zostaję na zawsze :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoje czerwienie powalają, tak piękne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ mi się podoba! Jest cudnie, tak wesoło i optymistycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny ten różany zestaw! Od razu wesoło i tak energetycznie się zrobiło!

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepięknie!!!! Ja osobiście nie pomyślałabym chyba o takim wydaniu ozdób wielkanocnych ale przyznam,ze prezentują się obłędnie!!! Oczywiście nie do każdego wnętrza taka stylistyka pasuje ale piękne są :)
    Ten materiał różany jest przepiękny! Moja córa ma poszwę na kołdrę własnie taką dwustronną:różano kratkową ale nie mam poszewki na poduchę,przydałby mi się kawałek ;0
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i bardzo się cieszę, że taka wersja kolorystyczna Ci się podoba :)
      Materiału mam jeszcze trochę, więc jeśli potrzebujesz napisz do mnie ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  14. Ta tkanina w róże jest rewelacyjna. Wszystkie dodatki z jej udziałem pięknie wyglądają. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie ta czerwień sie prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Choć nie jestem fanką czerwieni to u Ciebie ta wersja bardzo, bardzo mi się podoba :)) Optymizm bije na maksa!

    OdpowiedzUsuń
  17. Kasiu, uwielbiam Twoje połączenia kolorów i wzorów! A do czerwieni też mnie ostatnio ciągnie ;-) :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. jak zwykle uroczo u Ciebie!!! Kasiu podziel sie linkiem do sklepu z tą cudną tkaniną :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne powstały prace,ja chyba tradycyjnie na święta,biel troszkę żółci i troszkę zieleni.
    Ta tkanina jest cudowna, no własnie gdzie ją zakupilaś Kasiu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Tkaninę kupiłam w Niemczech, ale mam jej jeszcze trochę do odstąpienia ;)

      Usuń
  20. Piękne czerwienie! Kto powiedział, że Wielkanoc musi być pastelowa ;)
    Wysłałam maila z zamówieniem, bo się tej w zielone groszki nie mogę oprzeć ;)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  21. świetnie się to prezentuje :) a tkanina przeurocza

    OdpowiedzUsuń
  22. Kobietki, ogromnie się cieszę, że mój pomysł na przemycenie czerwieni w Wielkanoc tak się Wam spodobał :)
    Dziękuję za wszystkie ciepłe słowa i zachęcam do wprowadzania odważnych kolorów we wnętrzach !
    Pozdrawiam Was wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kobietki, ogromnie się cieszę, że mój pomysł na przemycenie czerwieni w Wielkanoc tak się Wam spodobał :)
    Dziękuję za wszystkie ciepłe słowa i zachęcam do wprowadzania odważnych kolorów we wnętrzach !
    Pozdrawiam Was wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kocham czerwień, a do tego motywy kwiatowe (oczywiście w czerwieni), więc dlaczego nie? Mi bardzo podoba się cała aranżacja!

    OdpowiedzUsuń
  25. kreatywna ,ciekawa strona.napewno odwiedze nie raz :) zapraszam na mojego bloga www.makeawishortwo.blogspot.com ,na ktorym podgladniecie moj AMERICAN DREAM ,poogladacie zdjecia z dalekich ,egzotycznych podrozy i poznacie moja droge do spelnienia marzen :)

    OdpowiedzUsuń
  26. O rany, jakie to wszystko przepiękne! Jak ja bym chciała tak umieć :) tym razem ja jakieś przeziębienie zapałem. Mam nadzieję, że mały się uchroni. Buziaki Kasiu. Będziemy w kontakcie.

    OdpowiedzUsuń
  27. O rany, jakie to wszystko przepiękne! Jak ja bym chciała tak umieć :) tym razem ja jakieś przeziębienie zapałem. Mam nadzieję, że mały się uchroni. Buziaki Kasiu. Będziemy w kontakcie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Fantastyczny klimat! urzekły mnie te róże :))))

    OdpowiedzUsuń
  29. Kasiu te róże fantastyczne, pięknie i tak optymistycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wszystko piękne, bardzo optymistyczne i w moim guście :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo energetyczna czerwień, na pewno dodaje witalności! . cudne te jajeczka.

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne dekoracje stworzyłaś, najbardziej podoba mi się jajko wielkanocne z motylkiem. U mnie pastelowo, ale i tak zapraszam na candy.
    pozdrawiam
    lena

    OdpowiedzUsuń
  33. Pięknie I niebanalnie U mnie chyba żółty wygra ;-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Te wszystkie rzeczy są prześliczne (jak wszystkie uszyte przez Ciebie - szczerze podziwiam krawiecki talent, bo ja nawet guzika nie potrafię przyszyć;) ), jednak czerwień dla mnie to wyłącznie Boże Narodzenie - i chyba nic tego nie zmieni:) Tkanina na zasłony urocza - lato w pełni:)
    Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  35. Jak zawsze-pięknie, podziwiam :-) Dominika.

    OdpowiedzUsuń
  36. Pięknie! Kasiu, a mogłabyś powiedzieć gdzie kupiłaś ten biały stoliczek, na którym leżą książki? Cudny jest :) Ależ te Święta będą kolorowe i radosne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stolik kupiłam na starociach za grosze ;) gałka do szufladki była droższa niż sam stolik ;)

      Usuń
  37. No to klops. Będę bezstoliczkowa. Może kupię sobie samą gałkę ;) Pozdrawiam i zapraszam na Wielkanoc do mnie :) Nie ma cudnych czerwieni, ale są różne aranżacje :) Pozdrawiam wiosennie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah :) może warto zacząć od kupna gałki :)))

      Usuń
  38. Bardzo podobają mi się święta wielkanocne w czerwieni, pięknie dobrałaś kolorki.Uwielbiam połączenie czerwieni i pasteli zresztą zajrzyj do mnie mam tak samo :):) bo kto powiedział że czerwień jest tylko na Boże Narodzenie, pozdrawiam Adriana http://thirdfloorno7.blogspot.com/2015/03/przedswiateczne-klimaty.html#links

    OdpowiedzUsuń
  39. poszewki w kwiaty z czerwoną wypustką wyszły przepiękne!

    OdpowiedzUsuń