środa, 13 listopada 2013

Pokój Małego Człowieczka :))


Wszystko gotowe, więc mogę Wam pokazać pokój mojego 2,5 letniego Synka.

Pomieszczenie jest niewielkie, ma około 9 m2, ale udało mi się zmieścić w nim wszystkie niezbędne meble.
Wcisnęłam nawet kanapę z salonu, która musiała ustąpić miejsca rozkładanej kanapie na której śpimy.
Pokój jest jasny i jest w nim sporo miejsca do zabawy.
Jest kącik do rysowania, miejsce na ulubione zabawki i książeczki.

Ten pokój jest dowodem na to, że małym nakładem kosztów i odrobiną własnej pracy, można stworzyć fajne wnętrze :)
Wszystko zrobiłam sama...malowanie, tapetowanie, odnawianie mebli i szycie dodatków.
Większość mebli, to starocie a dodatki kupione za grosze na przecenach :)
W ramkach będą zdjęcia, ale zabrakło mi już czasu na ich zrobienie.





Szafę kupiłam na starociach. Jest może zbyt dziewczęca, ale dla małego chłopca może być ;)
Dodałam jej odrobinę "męskich" akcentów i nie jest już taka "dziewczyńska" :))









Wieczorem zapalam różne lampki prawie nie używamy górnego oświetlenia 



Zasypałam Was zdjęciami, ale trudno zrobić zdjęcie całości, więc macie taką układankę ;)

Ułatwię sobie trochę życie i napiszę, co gdzie kupiłam, bo zawsze dostaję sporo wiadomości z pytaniami o konkretne rzeczy. 

*********************************************************************************

Szafa - targ staroci
Łóżko i komoda - Allegro
Krzesełko i stolik - śmietnikowe znaleziska
Niski regał - Lidl
Wysoki regał - Tchibo
Puf - Biedronka
Ramki - Ikea i Pepco
Dywanik - Jysk (gwiazdy namalowałam farbką do tkanin)
Granatowy kocyk w gwiazdki oraz narzuta na kanapie - Jysk
Niebieski kocyk w gwiazdki - Tk Maxx
Wieszaki z literkami - Flo 
Komódka na stoliku - Ikea
Gałki ceramiczne z cyferkami - Tk Maxx
Latarenka domek - Home&You
Światełka w latarence - Jysk ( ledowe światełka na baterię)
Latarenka na parapecie - Jysk
Świecąca girlanda - http://www.cottonballlights.pl/
Farba na ścianie nad tapetą - NOBILES zima skalista nr 43
Listwy wykończeniowe styropianowe - Allegro
Tekstylne dodatki ( poszewki, koszyczki, woreczki, chorągiewki, roletki, abażur itd) wszystko wykonałam sama.
Mam nadzieję, że ułatwiłam Wam poszukiwania.

Oddzielny post będzie o tekstylnych dodatkach, które uszyłam ;)

Pozdrawiam :)
K.

140 komentarzy:

  1. Śliczny pokoik - u nas bardziej marynistycznie, ale powoli zbieram mu dodatki i jakoś zaczyna to wyglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny pokoik tego młodzieńca, wszystko dopracowane, pięknie się komponuje. Naprawdę świetna robota:)
    Pozdrawiam
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu, pokoik śliczny!!! wszystko bardzo przemyślane, szczególnie łóżeczko, które będzie "rosło"wraz s Synkiem :)) , świetna kolorystyka, że nie wspomnę o dodatkach wykonanych własnoręcznie :))....jestem pod wrażeniem :))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bajecznie!Swietny pokoik!!!!Maly na pewno sie w nim super czuje! Gratuluje stylu!!!
    Pozdrawiam
    Olga

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiu Kochana pięknie to wyszło. Wszystko takie cudowne, że każda ilość zdjęć to zbyt mało :)

    PS mam do Ciebie pytanie, ale napiszę na priw.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana przepiękny pokoik, a poduchy i dodatki wykonane twoimi rękami mniammmmmmmmmmm boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pewnie się powtarzam, ale co tam - pokoik jest idealny! Szkoda, że mój jedynak nie miał takiego, gdy był mały:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Napracowałaś się, ale efekt świetny. Synek pewnie zachwycony:)

    OdpowiedzUsuń
  9. nieźle wszystkich "nabrałaś" z tą tapetą :) Jak ona to pomalowała?? pewnie niejedna z nas o tym pomyślała:)a tu proszę- tapeta:) super sprawa.świetny pokoik, widać oddanie i miłość do dziecka.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tapeta jest rewelacyjna :) świetnie się ja nakłada bo wystarczy pomalować klejem ścianę i położyć tapetę...wszystko idealnie się trzyma :)
      Dziękuje i pozdrawiam :)

      Usuń
  10. Pięknie po prostu brak mi słów zapraszam do mnie na candy pozdrawiam cieplutko Ewa.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kasiu... nie ma slow aby opisac jak bardzo piekny stylowy trafiony jest ten pokoj. Ile drobiazgów, każdy szczegol idealny... mnostwo pracy wlozonej ale efekt zjawiskowy. Bedziesz moja inspiracja do pokoju mego syna. Zmiescilas wszystko co piekne i praktyczne. Nie uwierzysz ale prawie identyczna szafa czeka do ogarnięcia przeze mnie w garażu; ) skradlam ja dziadkowi i chce aby byla u Czarusia w pokoju;) poklony w Twoja strone za prace i efekt. Nie wiem kim jesteś z zawodu ale chetnie porwalabym Cie do mnie na kilka dni abys i mojemu synkowi wyczarowala taki klimat nie moge sie napatrzyc;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Szafa jest bardziej dla dziewczynki ale nie mogłam się jej oprzeć i kupiłam ;) kiedyś będzie stała w mojej sypialni lub łazience, bo to rodzaj dużej bieliźniarki, ale teraz świetnie się sprawdza u Małego w pokoju.
      Z zawodu jestem kosmetyczką ale chętnie zajęła bym się wnętrzami ;))
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  12. no i brawo . wyszło super! ja pewnie pomalowałabym wszystkie meble na biało zeby rozjasnic pokoj, ale tak tez jest ładnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Ja celowo wprowadziłam drewno, żeby nie wszystko było białe ....bardzo lubię takie połączenie. Pokój jest jasny bo okno zajmuje praktycznie całą jedną ścianę.

      Usuń
  13. Bajeczny - cudowny- oryginalny- pokoik:-)
    Sama jestem mamą 9-miesięcznego chłopca i wkrótce czeka mnie urządzanie jego królestwa.
    Chętnie odgapię kilka pomysłów:-)
    Ps. Zazdroszczę talentu ''szyciowego''.
    Joliska- mama Antonia:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Odgapiaj, odgapiaj :) A szycie nie jest takie trudne, warto spróbować :)

      Usuń
  14. Kasiu, rewelacyjny pokoik! Przyniosłam sobie kawę i przycupnę w kąciku...

    OdpowiedzUsuń
  15. zakochana jestem po uszy w tym nieiwlkim wnetrzu! pokoj moich dzieci to chaos... Moze kiedys dojde do takiej perfekcji jak u Ciebie...Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. WOW!!! genialnie tu urządziłaś i niskie ukłony za pracę jaką wykonałaś. Jest i kultowa podusia z misiem ;-D

    OdpowiedzUsuń
  17. rewelacja!
    stonowany ale dziecięcy zarazem :)
    ekstra!
    bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ogrom włożonej pracy, ale efekt fantastyczny :)))
    Ja też jestem taka "samosia", to wiem ile wszystko kosztuje czasu, ale zatrudnianie wykonawców, to majątek i nerwy, że nie zrozumieją naszej wizji :)
    Pozdrawiam serdecznie Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Oj "fachowcy" często nie mają pojęcia co to dobre wykonanie, dlatego najczęściej robię wszystko sama ;) O zrozumieniu moich wizji nie ma mowy :))))
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  19. Piękne i przytulne wnętrze. Zgromadziłaś w nim dużo fajnych dodatków, ale wcale nie jest przeładowany. I od razu widać, że to pokoik dla chłopca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Mały Człowiek a zgromadził już wiele rzeczy, które trzeba było gdzieś pochować.
      Myślę, że kolorystyka ułatwi wprowadzanie zmian za pomocą dodatków. Gdy Synek będzie starszy można zrezygnować z intensywnych kolorów i też będzie ok :)

      Usuń
  20. Pewnie mały jest zadowolony. Podoba mi się taka aranżacja, choć biały kolor chyba kojarzy mi się bardziej dziewczęco. Sama uwielbiam białe meble w moim mieszkaniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj zadowolony i bardzo lubi się w nim bawić.
      Nie chciałam wszystkich białych mebli dlatego jest drewno, ale widziałam piękne pokoiki starszych chłopców , całe w bieli i wyglądały pięknie. Diabeł tkwi w szczegółach ;))

      Usuń
  21. pokoik wygląda genialnie, chętnie sama bym w nim zamieszkała :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pokoik piękny a to maleńkie krzesełko i stolik słodziutkie -)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pokoik jest przecudny! Najwięcej uroku dodają mu wszelkie detale, a z nich najwspanialsze są te, które są najbardziej oryginalne, jedyne i niepowtarzalne, czyli te, które zrobiłaś sama i to nie tylko dlatego, że są ładne, ale też dlatego, że z takich drobiazgów wyczytać można te ciepłe mamine uczucia - nie do kupienia nigdzie!
    Gratuluję Ci "dobrej roboty"!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      To była dla mnie czysta przyjemność :)

      Usuń
  24. Super!!! Pokoik nie jest imfantylny i nadaje się nawet dla starszego młodzieńca:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jestem pod wrażeniem. Wygląda cudnie !!!!!
    Tapeta świetnie pasuje i te wszystkie dodatki. A mały śpi już w tym łóżeczku ? Mój dwulatek jeszcze w dziecięcym hi hi hi . Szafa świetna. Stolik i krzesełko. Bardzo klimatycznie. I te zasłonki i lampka , no cudnie. I te worki na klocki. Talent masz Kobieto !!!! Wszystko mi się podoba , bardzoooooooooooooooooooo !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Synuś śpi już w "dorosłym" łóżeczku i bardzo to lubi :) Był cały dumny i szczęśliwy jak się na nim położył. Śpią z nim wszystkie pluszaki, które codziennie układamy przed snem :)
      Nowe łózko dostał z dnia na dzień i nie było problemów ze spaniem.
      Pozdrawiam

      Usuń
  26. Jestem pełna podziwu!!! Z niecierpliwością czekam na dokładny opis zrobionej przez Ciebie rolety. Nie umiem szyć, ale jak widzę takie cuda to chętnie bym się nauczyła. Gratulacje !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Kiedyś zrobię mały kursik szycia ale jak znajdę na to czas ;)
      Roleta to zeszyte 2 paski tkaniny z tunelami na dole i górze w które włożone są patyczki do zazdrostek.
      Całość zawieszona na małych haczykach a dół zwinięty i podwiązany kokardami

      Usuń
  27. Późno do ciebie wpadłam i nic oryginalnego nie napiszę rewelacja. Serce mamy kipi z każdego kątka i detalu. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wspaniały pokoik z mnóstwem pięknych dodatków :)) Roleta jest śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  29. Oj, sporą część życia zamieszkiwałam taki maleńki pokoik. Jestem pod wrażeniem aranżacji. Tapeta świetna. Byłam przekonana, że to prawdziwe deski. A szafa odebrała mi mowę.

    OdpowiedzUsuń
  30. Pokoik jest zachwycający, bardzo mi się podoba:) Gratuluję pomysłowości:))

    OdpowiedzUsuń
  31. Kasiu, FANTASTYCZNIE !!!!!!! Gratuluję pomysłowości,
    roletkę chyba odgapię (może jakiś kursik) :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Postaram się zrobić jakiś kursik jak tylko znajdę odrobinę wolnego czasu a z tym ostatnio u mnie krucho ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  32. Kasiu, pokoik synka to majstersztyk. Witać, że włożyłaś w niego mnóstwo serca. Farciarz z tego Malucha, że ma taka wspaniałą rodzinę. Mnie najbardziej ujęło krzesełko (już o tym pisałam chyba?) i szafa! Regalik z Lidla mam taki sam w pracy. ściskam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Starałam się wykorzystać rzeczy które już miała a muszę przyznać, że niektóre przedmioty ktoś chyba specjalnie stawiał na mojej drodze (jak np. krzesełko) bo przydały się bardzo :)
      Podobnie było z szafą...pojechaliśmy na starocie spontanicznie a tam czekała na nas szafa :) powiedziałam do męża że bez niej nie wracamy i trzeba było nas widzieć jak pakowaliśmy ją do auta :))) Pierwotnie zmiesciła sie w całości, ale musielibyśmy zostawić Synka z fotelikiem :DD stanęło na rozkręceniu jej na części pierwsze i wróciliśmy do domu w kompelcie :))
      Regał z lidla też miałam w pracy ale przytachałam go do domu.
      Trochę taka zbieranina tych mebli ale myślę, że nie jest źle :)
      Buziaki :)

      Usuń
    2. Witam, szafa jest przecudowna! Można się zakochać. Pasowałoby idealnie do pokoiku mojej półrocznej córeczki. Chętnie bym odkupiła :) A tak w ogóle to gdzie wynajdujesz takie skarby? Jestem zauroczona! Agnieszka

      Usuń
  33. Śliczny pokoik, cudne detale, oj mały pewnie skakał z radości :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Genialny pokój, wszystko jest świetna, ale ta tapeta przebija wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudowne to królestwo twojego małego królewicza :)

    OdpowiedzUsuń
  36. A jednak można urządzić świetny pokoik dla chłopca. Bardzo mi się podoba. Co do szafy, u mojego pierwszoklasisty już by nie przeszła (zapytał, czy ten chłopiec, co tam mieszka, śpi ze siostrą, jak on), za to mi się bardzo podoba.
    Pozdrawiam
    lena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Właśnie dlatego, że Synuś jest jeszcze mały pozwoliłam sobie na wstawienie tej szafy do jego pokoiku ;)
      Jak będzie starszy pewnie sam powie, że chce inną a ja wtedy z przyjemnością umieszczę ją np w łazience, bo to rodzaj dużej, bardzo pakownej bieliźniarki.

      Usuń
  37. Pięknie i przytulnie. Twoje prace naprawdę wnoszą wiele uroku do każdego miejsca! Prześliczne poduszki idekoracje. Pozdrawiam, Ania (kreatywnyslub.com)

    OdpowiedzUsuń
  38. śliczny, szafa wcale-a wcale nie przeszkadza :]-bardzo zdolna Mamo :]

    OdpowiedzUsuń
  39. przepiękny pokój,zdolna MAMA :) Wasz synek jest najszczęśliwszy na świecie mając taki pokój :) p.s. dałaś mi wiele inspiracji mam w domu dwulatka , w szpitalu jeszcze mniejsze dziecko, więc mam nadzieję , iż nei pogniewasz się, jak ukradniemy kilka pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Pomysły są właśnie po to, żeby z nich korzystać wiec do dzieła :)
      Zdrówka życzę maleństwu !
      Pozdrawiam

      Usuń
  40. piękny pokoik!! uroczy i przytulny.
    ale tekstylia najlepszejsze!!
    świetna, bardzo oryginalna tapeta.

    OdpowiedzUsuń
  41. Z gustem, ładnie, przytulnie elegancko. Efektownie i strasznie mi się podoba.

    Mam kilka luźnych uwag do funkcjonalności.
    Nie ma tu miejsca. Jeden z regałów bym usunęła. Pewnie kiedyś kanapę zastąpi biurko, ale czy teraz nie ma gdzie jej dać? Na pewno jest wygodna , przydatna do czytania. Rzadko kto ma w pokoju i kanapę i łóżko zwłaszcza, gdy pokój ma 9 m2. Kanapa zasłania grzejnik. Na ubrania małemu dziecku wystarcza jedna komoda (mam troje dzieci każde ma dwutygodniowy zapas ciuchów). Szafa z lustrem jest przepiękna, ale czy potrzebna?

    Jakby tak rozciągnąć ten cudny pokoik pełen skarbów.... Nie można mieć wszystkiego, ale wszystko na co miałaś wpływ wykonałaś doskonale. Zasłony są przepiękne. Lamka miodzio. Dodatki boskie. Wszystko, co jest w tym pokoju jest śliczne i do siebie pasuje.

    Jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Jerzynko :)
      Powinno być dokładnie tak jak napisałaś, ale rzeczywistość niestety weryfikuje wiele planów i pomysłów.
      Mimo, że pokoik jest niewielki i mimo, że są w nim te wszystkie meble jest sporo miejsca do zabawy. Mieści się nawet "mobilna kuchnia" która wędruje z kuchni do pokoju i tak na zmianę.
      Szafa jest dla mnie prawdziwym wybawieniem, bo zmieściłam w niej wszystkie ubrania, zapas pieluch, pościel, ręczniki itp.W całym mieszkaniu nie mamy ani jednej szafy tylko niewielką garderobę w której są wszystkie nasze rzeczy. Mały ma bardzo dużo ubrań a teraz są w jednym miejscu. W komodzie mam tylko bieliznę i jakieś podręczne rzeczy, bo dolne szuflady wypełnione są zabawkami, do których Mały ma idealny dostęp.
      Kanapa z różnych powodów musi być w tym pokoiku jeszcze jakiś czas. Początkowo miało jej tu nie być ale jest i muszę przyznać, że bardzo się przydaje, bo często na niej czytamy, siadamy gdy Mały się obudzi i chce się jeszcze poprzytulać.
      To, że zasłania grzejnik, nie przeszkadza nam tak bardzo, bo mieszkanie mamy wyjątkowo ciepłe .

      Gdyby dało się rozciągnąć całe moje mieszkanie było by super, ale 53 m2 jak było tak jest :))
      Marzę o przestrzeni i większych pokojach ale na tę chwilę cieszę się z tego co jest :)

      Z niecierpliwością czekam na kolejne Twoje pomysły :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  42. Rewelacja! W każdym detalu widać ,że Mama zakochana po uszy w swoim Synku.
    Właśnie szukałam inspiracji na pokoik dla mojego smyka i właśnie znalazłam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  43. Boski, boski, boski!!!
    Super dobór kolorów i ta tapeta! Genialna lampka z wiklinowym abażurem! A biała szafa jest nieziemska!!! ciekawa jestem ile kosztowała? Aranżacja okna mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Lampkę z wiklinowym kloszem dostałam jako gratis przy zakupie komody ;) Natomiast szafa była sosnowa a ja ją przemalowałam...kosztowała 400 zł :)

      Usuń
  44. Piękny ten pokoik. Synuś na pewno zachwycony.

    OdpowiedzUsuń
  45. Sliczny pokoik.Na pewno synek nie chce z niego wychodzic.
    Piekna szafa jak i wszystkie dodatki. Bardzo pracowita i zdolna mama!

    Pozdrawiam! Ala

    OdpowiedzUsuń
  46. Zazdroszczę takich zdolności :)
    Pokój śliczny, na pewno synkowi bardzo się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Jaki ładny pokoik wyszedł i taki w Twoim stylu :-)
    Pewnie mały lokator jest zachwycony :)
    Pozdrawiam i czekam na jakiś email od Ciebie jak tam Wam się żyje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Anetko :)
      Synuś bardzo lubi swój pokoik :)
      Już do Ciebie piszę ;)

      Usuń
  48. Pokoik jest piękny, niewielki, ale niesamowicie przytulny. Tapeta jest nieziemska. Fakt wcale nie trzeba wielkich nakładów finansowych, by powstało świetne wnętrze, ale pomysłowość i praca.

    OdpowiedzUsuń
  49. A ja chciałam tylko powiedzieć-że ja to już wiedziałam wcześniej,że pokoik będzie PIĘKNY:):)):):)
    Kasiula ale biała szała to coś cudnego!!!:):)
    Buziaki dla Was:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :*
      Szafa była surowa i trochę żałowałam, że nie pobieliłam jej Waszym sposobem, ale do tego pokoiku pasowała jednak biała.
      Skrobnę do Was za chwilkę ;)

      Usuń
  50. Piękny pokoik dla Maluszka, uroczy i funkcjonalny;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  51. Jak zwykle pięknie, klimatycznie, kreatywnie i "po taniości" :)
    Ucałuj właściciela pokoju, pewnie jest w 7 niebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Mugatko :)
      Ja nadal czekam na odsłonę Twojej kuchni ;)))

      Usuń
  52. Kasiu, pięknie urządziłaś pokoik:):) Wszystko absolutnie mi się podoba♥♥♥
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  53. Pięknie uwielbiam jak dzieci mają takie śliczne pokoiki! Sama nie posiadam jeszcze dziecka ale jak już się pojawi to chciałabym żeby miało tak wyjątkowy pokój by mogło dorastać w pięknym i estetycznym otoczeniu!

    OdpowiedzUsuń
  54. Dziękuję Wam serdecznie za wszystkie ciepłe komentarze :)

    Wymyślanie i realizacja wszystkich pomysłów, sprawiło mi wielką przyjemność :)
    Nie było to łatwe zważywszy na żywiołowość Małego Człowieczka :))) Wszystko jednak poszło sprawnie i Synuś ma teraz swoje małe królestwo :)
    Warto zakasać rękawy i zrobić coś samemu, bo to bardziej cieszy niż gotowa, seryjna rzecz ze sklepu.
    Tak więc do dzieła !!! Twórzcie pokoiki dla swoich pociech :))

    Pozdrawiam Was serdecznie :)
    K.


    OdpowiedzUsuń
  55. Piękny pokoik tylko jak długo wytrzymają te biele?! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      W jakim sensie mają wytrzymać ? ;)

      Usuń
    2. Przy dziecku, miałam na myśli :) Moje dziewczynki są takie "kreatywne", że szybko białe zamieniłoby się w kolorowe :) Choć pilnuję, to wiadomo jak jest z małymi dziećmi. :) Widziałam, że większość domu masz w bielach i na prawdę nie wiem jak to robisz, że utrzymujesz wszystko w takim stanie. U mnie brudne łapki czyszczone na okrągło, ale wiem, że na biel jeszcze długo nie będę mogła sobie pozwolić :)
      Cały Twój dom bardzo mi się podoba

      Usuń
    3. Mój Synuś to mały czyścioszek i naprawdę mogę mieć nawet biały pokrowiec na fotelu ;)
      Bardzo nie lubi mieć brudnych rączek i nawet ziarenko piasku mu przeszkadza :)
      Może z czasem się to zmieni ale na tę chwilę nie mam z tym problemów :)

      Usuń
  56. Ma w sobie coś takiego że zatrzymałam się tu na dłużej....

    OdpowiedzUsuń
  57. Pokój jest świeeeetny, szafa- zakochałam się chciałabym kiedyś taką do sypialni. Masz cudowny zmysł i wyczucie. Gratuluję zdolna mamo :) i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Mam nadzieję, że gdy Synek "wyrośnie" z szafy trafi ona właśnie do sypialni ....przyszłej ;)

      Usuń
  58. Kasiu jest ślicznie!!!pod każdym względem:))))))) bardzo podoba mi się latarenka domek, poduchy, szafa, komoda! :))) no wszystko tak dopracowane, że nie mam pytań;)
    uściski na niedzielę

    OdpowiedzUsuń
  59. Kasiu, wszystko dopasowałaś idealnie! Szafa jest rewelacyjna! A co do zdjęć, to mi zawsze jest ich mało..mogłabym oglądać i oglądać.. Zapraszam do siebie na bloga, dopiero zaczynam - http://mojprzytulnykawalekpodlogi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. To znów ja :) Pokazałam mamie ten pokoik i okazało się, że i jej tapeta - drewienka skradła serce. Stąd mam kilka pytań:
    1. Czy "na żywo" prezentuje się tak samo dobrze jak na zdjęciach?
    2. Czy pojawiły się jakieś problemy podczas układania?
    3. Czy łatwo dopasować kolejne kawałki do siebie?

    No piękna jest, no!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na żywo wygląda jeszcze ładniej ;)
      Nakłada się rewelacyjnie !!! ja kładłam ją sama, wystarczy posmarować klejem ścianę i przyłożyć tapetę :)
      Dopasowuje się idealnie, nie widać połączeń.

      Polecam !!! :)

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź. No to nie ma wyboru i trzeba kupić :)

      Usuń
  61. Kasiu jaką farbą namalowałaś gwiazdkę ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, że chodzi o gwiazdki na dywaniku ?
      To farbka do tkanin do kupienia w każdym sklepie dla plastyków.
      Szarą zrobiłam sama mieszając bały z odrobiną czarnego.

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedż

      Usuń
  62. Piękny pokoik. Kiedyś będę urządzała lokum dla Chłopca i na pewno ten pokoik będzie jedną z inspiracji. Tapeta w dechę :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Przepięknie, absolutnie w moim guście, tapeta rewelacyjna! niebawem będę zmieniać wystrój w pokoiku mojego synka i pewnie zaczerpnę kilka pomysłów :) zainspirowana wieloma tak pięknymi blogami jak ten postanowiłam udostępnić mój malutki blog :) pozdrawiam i zapraszam do zajrzenia http://myhomeandmylove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Chętnie bym Cię odwiedziła na Twoim blogu, ale nie mogę na niego wejść

      Usuń
  64. Kasiu piękny pokoik maluszka,zazdroszczę! Chcę zapytać co masz na podłodze w mieszkaniu,te deski są piękne.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Na podłodze mam panele, kupione kilka lat temu na allegro, była to końcówka serii. Dość fajnie imitują stare deski :)

      Usuń
  65. pokoik absolutnie fantastyczny! Podziwiam jak ładnie połączyłaś ze sobą meble, które (jak mogłoby się wydawać) są trochę z różnych bajek. A te wieszaczki, woreczki, gwiazdeczki - no cudo!
    Mam nadzieję, że i mi będzie kiedyś dane urządzać pokój dziecinny. Dałaś mi trochę nowej nadziei :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Meble faktycznie są różnych bajek ale chciałam wykorzystać to co już miałam. Połączenie białych i drewnianych jest celowe, bo nie chciałam wszystkich mebli białych.
      Z całego serca życzę Ci, żebyś mogła urządzać pokój dla swojego dziecka !!! Nadzieje umiera ostatnia a wiara czyni cuda....czego jestem najlepszym przykładem :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. dziękuję i pozdrawiam Cię serdecznie :)

      Usuń
  66. Kasiu pewnie już nawet tego nie przeczytasz, bo widzę, że post jest sprzed tygodnia a ja dopiero weszłam na Twojego bloga...Chciałam tylko napisać, że pokój wyszedł Wam PRZEPIĘKNIE! Jestem w ogromnym szoku jak udało Ci się urządzić tą malutką przestrzeń. A jest tu wszystko czego potrzeba a nawet wiele więcej :) Jest naprawdę cudnie, kolory są przepiękne, jest przytulnie i jestem pewna, że Twój Synek czuje się wspaniale w SWOIM POKOJU :)

    Buziaki i serdecznie pozdrawiam przy okazji,
    pysiaczek :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Pysiaczku, czytam wszystko i tym bardziej mi miło, że cały czas do mnie zaglądasz :)))
    Oj trudno było zrobić ten pokój tak, żeby był funkcjonalny. Zależało nam gł na wygodnym łóżku, meblach do przechowywania i miejscu do zabawy. Synuś bawi się w całym mieszkaniu ale na koniec dnia staramy się wszystko ładnie pochować w jego pokoiku. Kanapa kiedyś zniknie ale na tę chwilę musi tam być, co na tę chwilę specjalnie nam nie przeszkadza.
    A jak tam Twoja pociecha ??
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  68. piekna szafa...przytulnie ;)) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  69. Śliczny pokoik, wszystkie zabawki fajnie zorganizowane,wszystko na swoim miejscu. Kiedy pokazalam mezowi ten post maż napisal "tylko niunia ma jakies 99-190 % wiecej zabawek"
    No własnie dlatego z ogromna iloscia zabawek zaden pokoj nie bedzie wygladal tak jak ten ze zdjec ale pomysł na tapete zgapiam:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  70. Dziękuję :)
    Oj mój synuś też ma sporo zabawek ale wszystko mamy pochowane ;) 2 dolne szuflady komody zajmują zabawki, wszystkie woreczki i koszyki są pełne zabawek. Zauważyłam, że mój mały nie lubi mieć ich zbyt wiele....gdy w pomieszczeniu jest za dużo zabawek on nie wie czym ma się bawić. Codzienne otwieranie kolejnego woreczka czy koszyczka to jak otwieranie prezentów, to bardzo go cieszy :)
    Staramy się, żeby zabawki były przemyślane...kupujemy to co lubi, bo nie chodzi przecież o ilość ;)
    Myślę, że w każdym pokoiku i każdą ilość zabawek można jakoś ogarnąć i pochować ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez jestem za jakoscia zabawek a nie iloscia. Moj synek jest jeszcze maly i najbardziej do tego czasu interesowala go lyzeczka i garnuszek ;) teraz to sie zaczyna zmieniac, ale bede sie starala podobnie jak Ty kupowac mu to co go interesuje...

      Usuń
  71. Piękny pokoik, a jaki tu porządeczek panuje! Wszystko na swoim przemyślanym miejscu:) Super. Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  72. Twoj synek ma przesliczny pokoj! Bardzo lubie ta kolorystyke i motyw gwiazd :)

    Pozdrawiam serdecznie
    Roni :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Przepiękny!!!dzięki za namiary np na tapety!!!:)buźka!

    OdpowiedzUsuń
  74. Genialny pokoik, dziękuję za namiar na tapetę szukałam od jakiegoś czasu czegoś ciekawego na jedną ścianę... W pokoiku brak nadmiaru kolorów i zabawek co bardzo lubię, bo jak czegoś jest za dużo i rozprasza to dziecko i tak się tam nie bawi.... Efekt końcowy jak dla mnie oszałamiający, bardzo bardzo na plus.... I ta szafa....

    OdpowiedzUsuń
  75. świetnie wygląda !
    pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  76. Szafa - marzenie. Całość taka milutko chłopięca...gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  77. Śliczny pokoik, zdolniacha z Ciebie, świetne dodatki.

    OdpowiedzUsuń
  78. Kasiu,
    Pokoik prześliczny, jest dla mnie ogromną inspiracją :-).
    Napisz proszę czy ta farba Nobiles Zima skalista jest jasna pastelowa, bo chcę synkowi pomalować pokój a nie chcę za ciemnej.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  79. Dziękuję :)
    Kolor jest jaśniutki i co ważne nie jest to zimna szarość ale właśnie taka pastelowa.
    Farba jak dla mnie jest świetnej jakości, idealnie kryje (jedna warstwa pokryła dość ciemny karmelowy kolor)
    Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Dziękuję za odpowiedź, farba i tapeta new england zakupione :-). Kasiu, czy sufit też malowałaś tą farbą, czy jest biały, bo na fotkach nie widać? Ja chyba wytapetuję jedną ścianę do sufitu, czym przykryłaś łączenie tapety ze ścianą?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  81. Sufit jest biały a na granicy tapety i farby jest styropianowa listwa, można dać gipsową lub drewnianą.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  82. Kasiu,wszystko cudne,smaczne i nietuzinkowe,gratuluje udanego projektu :) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  83. Rany Julek!!! zamarłam z wrażenia! Pokój CUDOWNY...gdyby był mój to siedziałabym w nim non stop.

    OdpowiedzUsuń
  84. Kasiu pokój synka jest super. Zastanawiam się nad położeniem tapety na ścianie w takich proporcjach jak u Ciebie. Proszę podpowiedz mi czy ta listwa kryjąca łączenie tapety i farby jest styropianowa? Jak ją przymocowałaś - klejem? Kasiu napisz mi jeszcze jak wysoko dałaś tapetę?

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  85. jestem pod wrażeniem - piękny pokój!!!

    OdpowiedzUsuń
  86. Świetnie urządzony pokoik! bardzo podoba mi się to, że część mebli jest w kolorze drewna :) super to pasuje do tych łaciatych "desek" na ścianie i drewnianej podłogi :) Jest w wielkim wyczuciem i dobrym gustem :) i fajnie, że zmieściła się tu też mała sofa - można z synkiem przysiąść, pobawić się, poczytać..
    Gratuluję świetnego efektu!

    OdpowiedzUsuń
  87. Wasz synek ma naprawdę fantastyczny pokoik!

    OdpowiedzUsuń
  88. cudowny pokoik ! Wszystko tak dopracowane i dobrane, chylę czoła
    pozdrawiam, ewa

    OdpowiedzUsuń
  89. Piękny pokój i świetne pomysły bardzo spodobał mi się kolor ścian a powiedz on bardziej w szary czy niebieski wpada odcień?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Farba jest szara, jasna, pastelowa ale nie wpada w niebieski czy fioletowy, jest po prostu szara :)

      Usuń
  90. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  91. Super dzieki za odp:) to kupuje:)

    OdpowiedzUsuń
  92. Dzień dobry
    bardzo długo szukałam inspiracji, bo mój niespełna 2 letni Wojuś ma swój pokoik, ale niestety jeszcze taki chaotyczny......
    No i teraz już będzie mi łatwiej.... wszytsko jest bajeranckie, ale najpiękniejsza jest kolorystyka.. mega...
    Dzięki za inspirację i piękną stronę, bo czytam i czytam, i nie mogę się nadziwić.....
    Skąd kobieto masz to COS??????
    wszytsko śliczne!
    Pozdrowienia z Ptakowic na Śląsku
    Aga i Wojtek!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      W pokoju trochę się zmieniło, ale tak to już ze mną jest ;)
      Może to właśnie to COŚ ;))
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  93. Czy może Pani zdradzić skąd jest ta mała sofa? Czy to IKEA? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sofa była tylko kilka tygodni w pokoju synka. Wcześniej stała w naszym salonie i nie jest wcale mała, bo ma 2 m długości. Nie pamiętam nazwy firmy w której ją kupiliśmy ale nie była to ikea

      Usuń
  94. Dzięki za odpowiedź, wydawało mi się że jest mała. Szukam czegoś do pokoju mojego gangstera, dlatego zapytałam:)
    pozdrawiam jeszcze raz,
    Agnieszka.

    OdpowiedzUsuń
  95. Prześliczny styl! Trochę retro, trochę dziecięcy :) My już też kończymy nasz pokoik i został nam tylko do kupienia materac do łóżeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  96. Pozazdrościć temu młodzieńców. Super sprawa.

    OdpowiedzUsuń