wtorek, 5 marca 2019

Budowa domu # Sypialnia


Mieszkamy w naszym domu od pół roku, a w większości pomieszczeń jest jeszcze wiele do zrobienia.
Sypialnia nie jest wyjątkiem, ale już dzisiaj Wam ją pokażę.
To spora przestrzeń, w której udało nam się wygospodarować osobne pomieszczenie na garderobę, wstawić duże łóżko, sporą szafę, komodę, regał a nawet zawiesić huśtawkę dla dzieci :)
Meble to głównie starocie, nawet Leksvik z Ikea, jest z drugiej ręki.
Królują w niej naturalne kolory i materiały. Biel, szarości, beże i różne odcienie drewna.
Mimo, że okno jest od północy, doświetlone przez wschodnie okno dachowe, w sypialni jest jasno i bardzo słonecznie, bo jasne kolory ścian i podłogi, dodatkowo rozjaśniają całe pomieszczenie.
Na ściance kolankowej za łóżkiem, położyliśmy drewnianą boazerię i pomalowaliśmy na ten sam kolor, który jest na przeciwległej ścianie za szafą.
Szarą ścianę dodatkowo ozdobiłam wzorem z wałka.
Pod skosem z jednej strony łóżka stanęła ławeczka, którą zrobiłam z dwóch starych stolików i jeszcze starszych drzwi od bieliźniarki, natomiast po drugiej stronie powstała galeria z plakatami w różnych ramkach.

Nie jestem minimalistką, lubię gdy przestrzeń jest wypełniona, ale nie zagracona.
Jest wygodnie i przytulnie, tak jak lubimy.

Mam nadzieję, że niebawem pokażę Wam kolejne pomieszczenia z naszego domu :)



















***********************************

# Plakaty i czarne ramki - bimago.pl
# Panele Sibirsche Fichte - kronotex.pl
# Wałek do wzorów na ścianie - Korbus.pl
# Huśtawka - allegro
# Łóżko, lampki nocne, lustro w wiklinie - Ikea
# Pozostałe meble i dodatki - olx i giełdy staroci


Pozdrawiam Was serdecznie !
K.







40 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie. Jest z klimatem. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. A mnie Pani Kasiu interesuje skąd listwy przypodłogowe, a poz tym jest dla mnie Pani człowiekiem renesansu, nie sztuka jest urządzić ładnie wnętrze za kupę kasy, sztuka jest urządzić to tak jak Pani-nie duże nakłady a efekt:Wow!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję 😊 listwy kupione na allegro, to MDF 10 cm

      Usuń
  3. Baaardzo ładnie :), klimatycznie, z pomysłem i ze smakiem :)

    Ps. Kasiu, na gmaila wysłałam Ci dwie wiadomości, ale nie niem czy ten adres jest jeszcze aktualny? Jeśli tak, to odezwij się proszę :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😊 jutro sprawdzę, ale nie kojarzę wiadomości od Pani ☹️

      Usuń
  4. Kasiu slicznie u Ciebie :) Galeria jest fantastyczna ja nie mogę zabrać się za swoją

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😊 warto, bo całkowicie zmienia wygląd pomieszczenia 🙂

      Usuń
  5. Masz rację: sporo się tam dzieje, a mimo to przestrzeń nie jest zagracona i aż chce się tam być <3 Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Stworzyłaś przytulny kącik, w sam raz dla odpoczynku i relaksu. Podoba mi się.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasiu fantastyczna sypialnia, też za jakiś czas będę urządzają swoją i trochę pomysłów ukradne, jeśli pozwolisz 😍domowezacisze23 .Miłego dnia. Beata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że Cię zainspirowałam :)

      Usuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo przyjemne wnętrze. Łagodna, stonowana kolorystyka, sprzyjająca odpoczynkowi i relaksowi. Ciekawe, eleganckie dodatki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kasiu lubię Twój styl. Czuć tu pewien indywidualizm, pomimo tego że tak wspaniałe wpisujesz się w wiodące trendy. Czekam na więcej i podglądam na Ig;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo przytulnie to wszystko wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie i bardzo przytulnie :)
    Aż by się tam zamieszkało.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo cieplutko! Huśtawka cudna i bardzo mi się podoba dekoracja łóżka. Miłe, przytulne materiały. Bardzo fajnie to wygląda! Ja w sypialni łóżka jeszcze nie mam :( ale tutaj wygląda rewelacyjnie! Będę czerpać! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) łóżko to najtańsza rama z Ikea, kiedyś zmienimy zagłówek na stary :)

      Usuń
  14. Mi również bardzo podoba się aranżacja sypialni :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jest pięknie i jak przytulnie! Ta mała komódka drewniana z porcelanowymi gałkami jest przeboska <3 Podoba mi się też ścienna galeria i szara boazeria. No i Wasza sypialnia to dowód, że liczy się pomysł i że warto polować na starociach i portalach ☺️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) tak urządzony jest nasz cały dom :) starocie, meble z drugiej ręki z dodatkiem nowych elementów tworzą niepowtarzalny klimat :)

      Usuń
  16. Bardzo ładna sypialna...oglądam pani instagram i bardzo lubie pani styl i sposób łaczenia różnych rzeczy... A kolor w sypialni, to jaka to farba na ścianie?? Bo szukam szarosci do swojego salonu..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :) szarość to jakaś moja mieszanka z resztek farb :) polecam Nobiles zimę mglistą i zimę skalistą

      Usuń
  17. Przecudowny kącik, pełen inspiracji ^^ pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. niesamowity klimat :) zazdroszczę :) najbardziej to chyba tego super lóżka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) my też cieszymy się z łóżka, bo przez ostatnie lata spaliśmy na rozkładanej kanapie ;)

      Usuń
  19. Niesamowicie urządziliscie wnętrze sypialni. Wszystko do siebie pasuje. Jestem zachwycona twoją kreatywnością.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) wystarczy nie bać się łączenia różnych rzeczy teoretycznie z innych bajek ;)

      Usuń
  20. Pokoik nie należy do największych, ale widać, że wyciągnęłaś z niego wszystko co najlepsze! jest śliczny! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Witaj ! Cudnie urządzona sypialnia ! Brązowa szafka nocna z białymi uchwytami jest cudna ! Piękne wnętrze ! Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) szafkę upolowałam dawno temu na starociach za 20 zł, odnowiłam dodałam gałki i wygląda całkiem fajnie :)

      Usuń
  22. Synteza sypialni wyszła. Brawo

    OdpowiedzUsuń