czwartek, 17 marca 2016

SZYCIOWY BLOG ROKU 2015






Kochani, odważyłam się i postanowiłam zgłosić swojego bloga do konkursu.
Mam delikatną tremę, ale pomyślałam sobie, czemu nie spróbować ;)

W związku z tym mam do Was ogromną prośbę !!!
Jeśli lubicie do mnie zaglądać głosujcie na mojego bloga :)
Kliknijcie w poniższy banerek a przejdziecie do wizytówki mojego bloga i tam możecie oddać głos.




Będę ogromnie wdzięczna za każdy oddany głosik :)
Można głosować do 21 marca :)
Wśród osób głosujących będą rozlosowane nagrody...3 maszyny do szycia Łucznik oraz 50 poradników szyciowych :)





Pozdrawiam Was ciepło :)
K.

25 komentarzy:

  1. Zagłosowane ! trzymam kciuki !
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i kolejny ode mnie, powodzenia Ania

      Usuń
  2. Powodzenia!! oddaje swoj glos :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. glos oddany....powodzenia
    Justyna O.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mówisz - Masz! Powodzenia, będę głosować i kibicować:)

    OdpowiedzUsuń
  5. głosuję, trzymam kciuki i życzę powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kibicuję Kasiu :) Powodzenia !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Głosy oddane!!!
    Tworzy Pani piękne rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kasiu głos oddany.
    Twój blog jak najbardziej zasługuje na szyciowego bloga roku. Trzymam kciuki!
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Głosik poszedł, powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana. Taki blog zasługuje na wygraną!!! Do 21 będę głosować codziennie :)
    Pozdrawiam i trzymam kciuki!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Głos oddany Kciuka trzymam (choć trochę ciężko się pracuje ;-))

    OdpowiedzUsuń
  12. Z wielka przyjemnoscia! Uwielbiam Twoj blog!

    OdpowiedzUsuń
  13. Kasiu, zrobiłam akcję na seniorku, którego użytkownikiem jest Twoja teściowa, rozesłałam wici na FB I MAM NADZIEJĘ , ŻE KONKURENCJA ZOSTANIE W TYLE:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Pani Kasiu, z wielką przyjemnością czytam Pani wpisy na blogu, oddaje swój głos - za kreatywność :-) Pozdrawiam serdecznie
    Ewelina Zawadzka

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo, bardzo dziękuję i buziaki przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Już pędzę, dobrze, że jeszcze zdążę. Powodzenia Kasiu!

    OdpowiedzUsuń
  17. Uff załapałam się jeszcze na oddanie głosu:) Trzymam kciuki!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. I ja dodałam swoje 2 glosiki...kombibowalam, bo każdy z innego IP musiał być...
    Pozdrawiam Martita

    OdpowiedzUsuń
  19. I ja dodałam swoje 2 glosiki...kombibowalam, bo każdy z innego IP musiał być...
    Pozdrawiam Martita

    OdpowiedzUsuń