piątek, 24 marca 2017

Budowa domu # Projekt - Łazienka dolna


W ostatnim poście pokazałam Wam nasz dom, który zaczyna być prawdziwym domem a nie tylko placem budowy :)
Ma okna, dach, kominy a w środku część instalacji i stryszek.
Kolejne instalacje przed nami. Nie ukrywam, że ten etap budowy chyba jest dla mnie najmniej interesujący ;)
Na szczęście chwilę później zacznie się coś na co czekam najbardziej :)
Wykańczanie domu :)
Wszystko mamy zaplanowane i mam nadzieję, że uda się nam to zrealizować.

Jakiś czas temu opowiadałam Wam o planach dotyczących przedsionka o TU

Dzisiaj kilka słów, inspiracji i pomysłów na temat łazienki, która mieści się na parterze.
Wnętrza w naszym domu będą mieszanką stylów. Od lat jestem wierna przytulnym, rustykalnym wręcz wiejskim klimatom i to się nie zmieni, ale przemycę trochę nowoczesności i surowości.
Cały dom będzie dość spójny kolorystycznie, bo nie lubię gdy każde pomieszczenie jest z innej bajki.
Będą szarości, biel, czerń, stara cegła i oczywiście naturalne drewno.
Nic odkrywczego, ale właśnie w takich kolorach najlepiej się czuję.

Gdy szukałam pomysłu na łazienkę wiedziałam, że ma być jasno, przytulnie ale z odrobiną szaleństwa :)
Szaleństwo miało się zmaterializować na podłodze :))





Od kilku lat wzdychałam do kafli w marokańskie wzory. Betonowe cudeńka były poza moim zasięgiem finansowym więc szukałam alternatywy.
Praktycznie byłam zdecydowana na te same kafelki, które będą w przedsionku, gdy w jednym ze sklepów budowlanych natknęłam się na terakotę w piękny marokański wzór. Cena przystępna więc decyzja zapadła błyskawicznie :)
Na podłodze będzie to :)


Natomiast na ściany wybrałam białą, ceramiczną boazerię zwieńczoną ozdobną listwą.


Mam nadzieję, że uda się osiągnąć efekt jak na zdjęciu poniżej :)


Całość chcę ocieplić drewnem. Szukam więc drewnianej komody pod umywalkę, ale jeszcze nie trafiłam na nic ładnego ;)
Poszukuję również ładnej umywalki :)





W łazience stanie wanna.


Do tego czarna armatura ( na zdjęciach jeszcze przymiarki do kafelek z przedsionka)


Będzie podwieszany sedes, udało się nam kupić na wyprzedaży ładną, klasyczną miskę.
W łazience stanie również mała bieliźniarka lub witrynka na ręczniki (poszukiwana) oraz stojak lub drabinka na ręczniki.

Lampę sufitową zamierzam zrobić sama :) 
Ta z poniższego zdjęcia jest inspiracją :)



Kafelki w marokański wzór  KLIK
Ceramiczna boazeria KLIK
Wanna KLIK
Armatura KLIK  (ja swoje kupiłam w Chinach)
Drabinka KLIK


Jak widzicie plan jest a realizacja przed nami :))
Gdy wszystko będzie gotowe z pewnością pokażę Wam efekt końcowy :)
Trzymajcie kciuki !!!

Następnym razem podam Wam przepis na chleb :)


Pozdrawiam Was ciepło !!
K.





52 komentarze:

  1. Łazienka będzie cudowna:) Gdzie mozna kupić płytki w kształcie boazeri ? Są piękne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Inspiracje jak zwykle strzał 10. Ma Pani bardzo dobry gust i umiejetność wyszukania rzeczy pięknych za rozsądną cenę. Czy mogłabym prosić o podanie nazwy płytek w kształcie boazerii. Z góry bardzo dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) na końcu posta dodałam linki do produktów :)

      Usuń
  3. Wasza łazienka bedzie przepiękna;) i przestronna. Przedstawilaś sliczne inspiracje. Boazeria ceramiczna to hit, piękny i funkcjonalny. Marokanskie wzory są urocze, wszystko się świetnie komponuje. Już mi się podoba Wasz domek;) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) nie wiem czy łazienka będzie przestronna bo ma zaledwie 6 m2 ale myślę, że ciasno nie będzie :)

      Usuń
  4. Ładne płytki podłogowe :) W łazience założyliśmy filtr prysznicowy z systemem kdf - który zatrzymuje w sobie osad kamienny aby oszczędzić sobie sprzątania okolic wanny i prysznica.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) My będziemy mieli stację uzdatniania wody, bo jest bardzo twarda i kamień jest straszny :(

      Usuń
  5. Najważniejsze to wiedzieć czego się chce i trzymać się mniej więcej jednego stylu.... :))

    Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O matko, jaki piękny plan na łazienkę :)
    Gdzie można kupić tekie kafelki w marokański wzór?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) by w rzeczywistości wyszło równie ładnie co inspiracje :)
      Na dole posta dodałam linki to wszystkich produktów :)

      Usuń
  7. Kasiu, łazienka będzie piękna. Tak szczerze mówiąc cieszę się, że jesteście o krok przed nami, bo znajduję u Ciebie masę inspiracji. Jedno ze zdjęć (trzecie) mam też zapisane u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) mam nadzieję, że będzie ładnie :) ja też szperam w sieci w poszukiwaniu inspiracji :) fajne jest to, że praktycznie wszystko można już u nas kupić i to w rozsądnych cenach:) warto szukać promocji i korzystać w wyprzedaży, bo można naprawdę dużo zaoszczędzić.

      Usuń
  8. Ileż piękna na tym blogu! Zostaję i się rozgaszczam. Plan na łazienkę niesamowicie inspirujący. Bardzo mi się podoba. Pozdrawiam serdecznie. Magic Home

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i zapraszam również na mojego Instagrama :)

      Usuń
  9. Kasiu będzie obłędnie!!!! już wiem, że twoja łazienka będzie dla nas wielką inspiracją i miejscem ochów i achów. Zestawienie płytek, armatury i meblowych dodatków super! już pieję z zachwytu :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martusia a gdzie Ty przepadłaś ?? tęskni mi się za Twoimi wpisami !
      Mam nadzieję, że uda nam się zrealizować nasze pomysły ;)

      Usuń
  10. Na pewno bedzie cudnie tak jak wszystkie Twoje prace!!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapowiada się imponująco... :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  12. pięnie!!!
    ale cudnie u ciebie bedzie

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne połączenie, żałuję, że podczas remontu łazienki nie natrafiłam na taką ceramiczną boazerię - dodaje mnóstwa klimatu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ze zdjęć już widać że będzie pięknie. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  15. Kafelki imponujące. Bardzo podoba mi się takie zestawienie bieli i czerni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całość chcę ocieplić drewnem ale nadal szukam ładnej drewnianej szafki pod umywalkę

      Usuń
  16. Zapowiada się wspaniale, bardzo inspirujące fotki!

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna łazienka, rewelacyjne płytki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płytki wprowadzą trochę życia do łazienki :)

      Usuń
  18. Dobór materiałów bardzo mi się podoba......mamy podobny gust.Ciekawa jestem efektu końcowego.Ja również jestem na etapie remontu łazienki i mam podobne krany....masz może pomysł czym będziesz je czyścić.Będę wdzięczna za podpowiedź. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc nie mam pojęcia czy trzeba je będzie czyścić czymś specjalnym. Jak będą już używane dam znać :)

      Usuń
  19. Łazienka zapowiada się cudownie:)
    Szafki poszukaj na olx. Jak umiesz odnowić to na pewno znajdziesz jakąś perełkę.
    Życzę powodzenia
    pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj szukam wszędzie :) ale ja już tak mam, że coś sobie wymyślę i szukam aż znajdę właściwy mebel ;) czasami to trochę trwa ;)

      Usuń
  20. Cudowna! Mój typ łazienki :-) choć jedyne czego nie lubię to wolnostojące wanny. Dla mnie łazienka tez musi być jasna, a przede wszystkim przytulna. Lubię klasyczne białe płytki w połączeniu z jakąś oryginalną mozaiką na podłodze + czarne i drewniane dodatki :-)
    Pozdrawiam,
    Weronika

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  22. FANTASTYCZNIE! Trzymam kciuki za realizację :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ta armatura wygląda bezbłędnie, całość na pewno będzie się prezentować elegancko!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. Witam, jestem zainteresowana takimi samymi płytkami tyle że do kuchni ;-) natomiast zastanawiam się czy wzór podany na stronie Castoramy prezentuje jedną kafelkę podzieloną na 4 mniejsze czy też jest to wzór ułożony z 4 gotowych kafelek 45x45cm ;P jest to dla mnie o tyle ważne bo kuchnię mam malutką i trochę głupio położyć 5 kafli na krzyż... :-) Jeśli jesteś w posiadaniu już tych kafelek albo oglądałaś to proszę oświeć mnie jak to wygląda ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kafelka ma wymiary 45x45 i składa sie z 4 części :) na 4 i 5 zdjęciu pokazałam właśnie jedną sztukę :)

      Usuń
  26. Łazienka będzie genialna. Podobają mi się płytki oraz ta wanna wolnostojąca. Takie wanny pięknie prezentują się w łazience.

    OdpowiedzUsuń
  27. Witamy serdecznie. :-) Ruszyliśmy z nową akcją Domifikacje.pl, która polega na stworzeniu, renowacji lub ciekawej/zabawnej dekoracji krzesła bądź fotela. Zdjęcia publikowane są z oznaczeniem #domifikacje_krzesłowanie – najlepsze pojawią się w serwisie pod koniec akcji wraz z linkiem do profilu autora. Wydaje nam się, że ze względu na zainteresowania możesz chcieć się przyłączyć. Więcej info w serwisie. Zapraszamy!

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  29. Coś pięknego, cały czas oglądam te zdjęcia bo tak mi się podobają :D to wszystko jest całkowicie w moim guście :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudowne są te marokańskie kafle a czarna armatura po prostu w punkt, w ogóle wszystkie aranżacje bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń