sobota, 27 maja 2017

Metamorfoza szafki c.d. :)


Jakiś czas temu pokazywałam Wam szafkę, z marmurowym blatem, którą kupiłam na starociach za grosze.
Na początek zajęłam się jej wnętrzem, co możecie zobaczyć TU.
Teraz przemalowałam środek na szaro, bez dekorów.

Z zewnątrz szafkę chciałam zostawić w naturalnym kolorze, gdy jednak zaczęłam szlifować mebel, okazało się, że jest pokryty jakimś dziwnym preparatem, który bardzo mocno wpił się w drewno.
Nie zostało mi nic innego jak pomalować szafkę na jeden kolor.
Początkowo myślałam o szarościach a nawet antracycie a skończyło się na czerni :))
Od jakiegoś czasu czerni jest coraz więcej w moich wnętrzach a w domu będzie jej jeszcze więcej ;)

Tak szafka wygląda po malowaniu :)









Przed i po :)



I jak się Wam podoba szafka po metamorfozie ?

Pozdrawiam serdecznie :)
K.


24 komentarze:

  1. Niesamowita różnica. Zawsze żałuję pokryć drewno farbą, ale w tym przypadku - zdecydowanie dobrze.
    Jaką farbą malowałaś ? Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Malowałam farbą akrylową jakiejś czeskiej firmy ale nazwy nie pamiętam, bo opakowanie wyrzuciłam :( Myślę, że np z duluxa akrylowa też będzie ok :)

      Usuń
  2. Wow wyglada cudownie
    pozdrawiam cieplo
    karina

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak niewiele (niby) potrzeba :)

    Brawo Kasiu - śliczna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo korzystnie wygląda szafeczka w czerni. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj bardzo się podoba :) czarny kolor, nie wpadłabym na taki pomysł, a efekt jest super! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Efekt genialny! Przede mną sporo metamorfoz! Mam nadzieję, że efekty będą równie fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie czarny komponuje się z tym jasnym blatem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Brak mi słów :)
    Uwielbiam takie stare, drewniane szafy, szafki, szafeczki z duszą :)
    Twoja jest fenomenalna, ale bukiecik też przeuroczy.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo mi się podoba, cały kącik świetnie jest zaaranżowany ...

    OdpowiedzUsuń
  10. Szafka jest śliczna. Nawet nie pomalowana była ładna, ten rzeźbiony akcent jest świetny i w nim cały urok. Czarny kolor sprawił, że mebelek stał się elegancki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudownie wygląda po renowacji!! Niespotykane kolory - bardzo pasują!! :)

    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  12. szafka po metamorfozie nabrała szlachetnosci

    OdpowiedzUsuń
  13. Za grosze kupować to szczęście moje :)
    Wyszlo Ci bardzo artystycznie .pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna metamorfoza.Zdecydowanie ta czerń nadała szlachetności i wytworności mebelkowi.Tylko gratulować Alicja

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nooo, i teraz szafka prezentuje się znacznie lepiej niż przed renowacją! Niesamowite co para rąk może zrobić ze starym meblem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyszło pięknie, ale miała cudny blat marmurowy i on mi się strasznie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo udana metamorfoza! Szafka wygląda zdecydowanie lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  19. Teraz wygląda zdecydowanie lepiej! :)
    Szafka stała się elegancka !
    Ha jeszcze w połączeniu z kwiatami i lustrem glamour !

    OdpowiedzUsuń