poniedziałek, 8 października 2018

Ciemna strona Ikea ;)


Jak już wiecie bardzo lubię Ikea
Zawsze czekam na nowy katalog i z przyjemnością wertuję strony wypatrując nowości.
W domu mamy kilka mebli i dodatków z Ikea , które łączę np. ze starociami.
Tegoroczny katalog zaskoczył wiele osób zwłaszcza kolorystyką.
Ciemne kolory rozpanoszyły się na dobre i wprowadziły niemałe zamieszanie.

A jak Wam podobają się nowe propozycje Ikea ?
Czy po wszechobecnej bieli, ciemne kolory mają szansę zaistnieć w polskich domach ?
W naszym już są :))














zdjęcia Ikea

Pozdrawiam Was ciepło !
K.

13 komentarzy:

  1. Patrząc na te wnętrza nie da się zauważyć że jakikolwiek mebel jest kupiony w szwedzkiej sieciówce. Wygląda fenomenalnie, lubię taki dark style. Świetna dekoracja mieszkania, Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu, białe meble są fajnym rozwiązaniem do małych wnętrz, gdyż optycznie ,,powiększają,, przestrzeń, jednak zawsze miałam ciągotki do ciemnych kolorów.
    Podoba mi się biurko z pierwszej fotografii.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam Kasiu ��
    Ikee uwielbiam od zawsze:)))
    Fajny obraz-talerz z kotem:)
    Jestem na etapie malej rewolucji w kuchni i mam podobne koty:))
    Zawisną na ścianie:))
    Pozdrawiam cieplutko
    Jola

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham ciemne kolory, ostatnio bardzo odstawałam od panujących trendów, bo biel kompletnie nie dla mnie. U kogoś jak najbardziej mi się podoba, ale absolutnie nie u mnie w domu. Kocham ciemne kolory, moim zdaniem są niesamowicie klimatyczne i piękne. Propozycje nowego katalogu Ikea podobają mi się bardzo :D
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem fanką bieli, ale te ciemne strony są bardzo intrygujące i klimatyczne :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba ta kolorystyka.Szkoda że te trendy tak szybko się zmieniają bo nie jestem w stanie tak często przemalowywać wnętrza. Pozdrawiam:-).

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem jak w PL, ale tutaj Ikea ma świetne pomieszczenia pokazowe w sklepie. Ciemne kolory z meblami oraz dodatkami z ich nowej kolekcji prezentują się rewelacyjnie. Mi osobiście podoba się winna czerwień z dodatkiem motywu kwiatowego z poduszki.
    Osobiście uwielbiam Ikea, w domu mam wszystkie meble od nich. Wszystkie białe, plus kilka szarych. I powiem szczerze, że po kilku latach w bieli ciągnie mnie do koloru. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monika ,sklepy Ikea są wszędzie takie same,pomieszczenia pokazowe także .

      Usuń
  9. No trzeba przyznać że teraz najmodniejsze są jasne barwy, ewentualnie też ludzie wybierają taką jasną szarość. Pomieszczenia w ciemnej tonacji również wyglądają świetnie według mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię meble z ikea, są fajne nowoczesne i u mnie akurat trzymają już bardzo długo. Kolorystyka niezwykle ciekawa, coś innego, bo w ostatnim czasie głównie ludzie idą w białe meble.

    OdpowiedzUsuń
  11. Miła odmiana. Ta wszechobecna biel, poszła trochę w złą stronę. Wszędzie, wszystko było tak podobne do siebie. Ta czerń ze zdjęć, robi na mnie naprawdę wrażenie.

    OdpowiedzUsuń