niedziela, 28 października 2012

Kolejne świąteczne ozdoby....

Za oknem iście świąteczna aura, więc tworzenie kolejnych ozdób już tak nie dziwi ;)

Jak co roku przygotowuje dla moich Klientek drobne upominki.
Już kończą mi się pomysły....rok temu szyłam serduszka, jeszcze wcześniej przygotowałam małe bukieciki z lasek cynamonu, gałązek świerkowych, suszonych pomarańczy i małych aniołków.
W tym roku wymyśliłam materiałowe bombki. Jako, że w mojej pracy coraz więcej tkanin i tekstylnych ozdób, myślę, że Panie nie będą zdziwione takimi podarunkami :)

Dla siebie chyba też zrobię kilka sztuk, bo takie ozdoby prezentują się wyjątkowo uroczo :)
Na początek zrobiłam kilka wzorów ale cały czas myślę nad innymi zestawami kolorystycznymi ;)




Moje mieszkanie ozdobię m.in. przepięknymi śnieżynkami, które dostałam od Kamili
Są tak starannie wykonane, że nie mogłam się na nie napatrzeć :) Jeśli myślicie o takich ozdobach zajrzyjcie do Kamili :)


Wczoraj wpadłam na chwilę do TK Maxx....oj ile tam pięknych świątecznych ozdób :)
Jednej rzeczy się nie oparłam ;)
Kupiłam piękną, wielką bombkę :) Szklana, postarzona szyszka pięknie odbija światło


Mam nadzieję, że jesień jeszcze do nas wróci, ale z produkcją świątecznych ozdób już nie ma odwrotu :)

Pozdrawiam Was ciepło w ten "zimowy" czas.

Kasia

31 komentarzy:

  1. świetny pomysł, klientki będą zachwycone! fajnie dobrałaś te materiały.jednak choinka ozdobiona własnoręcznie zrobionymi bombkami to jest to...tylko czy dam radę w tym roku???zobaczymy!a szyszka z TKMaxx obłędna...Pzdr
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale produkcja ruszyła,fajne te bombki i rożki z poprzedniego posta urocze,czekam na więcej;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę,że klientki nie będą zdziwione tylko zachwycone :) Kolejny fajny pomysł w twojej pracowni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Kasiu,trafiłam do Ciebie przez przypadek,och jak ja lubię takie przypadki:)Poznaję dzięki temu kolejne absolutnie zdolne kobiety.Zostanę już u Ciebie bo bardzo klimatyczne miejsce stworzyłaś.♥u mnie także produkcja święteczna rozpoczęta,szkoda tylko że nie mamy pomocników jak Święty Mikołaj:)Bombeczki bardzo pomysłowe♥Zapraszam do siebie w wolnej chwili.Pozdrawiam Renia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu, cieszę się bardzo, że do mnie trafiłaś, bo dzięki temu odnalazłam Twojego bloga :)) Zaglądałam do Cibie jakiś czas temu a później zmieniałam coś w komputerze i wykasowałam sobie listę blogów :( Teraz będę mogła nadrobić zaległości :) widzę, że szyjesz lizaki ja też je szyłam w zeszłym roku...nawet jeden został mi do teraz ;)
      Ty szyjesz przepięknie i bardzo starannie :)
      Pomocników św. Mikołaja chętnie bym u siebie widziała, bo czasu na wszystko mi brakuje ;)

      Pozdrawiam Kasia

      Usuń
  5. Urocze bombki-woreczki :D W TK 2 tygodnie temu już upolowałam dwie śnieżynkopodobne ozdoby świąteczno-zimowe ;) Pozdrawiam cieplutko z lodowatego wschodu!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj w TK ostatnio widziałam wile pięknych rzeczy , nie tylko świątecznych ;) ale nie można mieć wszystkiego :)
      Pozdrawiam ciepło :)
      Kasia

      Usuń
  6. piękne te bombki materiałowe- genialny pomysł i super to wygląda:)
    a za TK tęsknię okrutnie ale za chudy mój portfel w tym momencie, żeby tam jechać:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martusik, ozdoby w TK można kupić teraz taniutko :D Za moje marki SIA płaciłam poniżej 10 zł :D

      Usuń
  7. Rewelacyjne te bombki z materiału. Dają ciekawy efekt dekoracyjny i zawsze to coś innego. Super pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne ozdóbki choinkowe!!! Bombki superowe!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne te wszystkie ozdoby. Śnieżynki takie idealne i delikatne, a bombki rewelacyjne, niby proste do zrobienia, ale bardzo urocze i kolorowe :))
    Uwielbiam okres przygotowań do świąt :)

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Super pomysł, podoba mi się :) Widać że żyjesz kreatywnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bombki na prawdę fajowe :)
    Cieszę się, że śnieżynki się podobają :) A te zawieszki możesz po prostu odwiązać, bez szkody dla robótki w razie "niepasowania" ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze raz dziękuję za cudne śnieżynki :)

      Usuń
  12. Super, kolorowe, ciepłe bombeczki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Kasiu jakie śliczne te bombki stworzyłaś :-)
    Dla mnie jesteś CZARODZIEJKĄ w tworzeniu pięknych ozdób i w tworzeniu klimatu.

    OdpowiedzUsuń
  14. ślicznie wyglądają! no i te śnieżynki jakie cudowne:))) Twoje klientki mają się dobrze:)
    uściski

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie takie szydełkowe ozdoby też zawsze goszczą w święta. Piękne są.

    OdpowiedzUsuń
  16. Łał superowe te śnieżynki chyba zaraz się wezmę za szydełko:)

    OdpowiedzUsuń
  17. oryginalny pomysl z tymi bombkami.bardzo mi sie podoba.sniezynki niebianskie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. trafiłam do Ciebie przez bloga Kamili :)...cudnie u Ciebie i jeśli pozwolisz zostaję na dłużej :)...
    materiałowe bombki-bombowe!! można zapytac, co jest w środku?? :)
    super pomysł!!
    :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj:)
      Tkaninę nakładam na zwykłą styropianową kulkę i związuję wstążeczką :)
      Pozdrawiam
      Kasia

      Usuń
  19. Kasiu ale u Ciebie świątecznie mmm... bombki są super :)
    Pozdrawiam IgAgA

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny pomysł. Bombeczki urocze.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo się cieszę, że podobają się Wam moje pomysły.
    Dziękuję za wszystkie miłe słowa :)

    Postaram się pokazać nowe ozdoby, które ostatnio uszyłam. Dzisiaj wymyśliłam nowy wzór wianka i własnie go kończę ;) Pokażę jak będzie gotowy :)

    Pozdrawiam Was serdecznie :)
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  22. no i nie pomyślalam, ze to takie proste...świetnie wyglądają :) podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Witam :)
    bardzo mi się u Ciebie podoba więc pozwól że zostanę na dłużej mieszkasz cudownie i niebanalnie a Twoje pomysły zaskakują :)
    pozdrawiam Cię bardzo ciepło

    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj :) rozgość się u mnie :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  24. Alez tu u Ciebie ladnie;) Mnostwo fantastycznych pomyslow i pieknych prac:) A te materialowe bombki to cos cudnego:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń