piątek, 17 listopada 2017

Świąteczne dekoracje


Tak długiej przerwy w blogowaniu nie miałam jeszcze nigdy.
Cała masa obowiązków sprawia, że na pewne rzeczy brakuje czasu. Po prostu życie :)
Ale jestem, żyję, wychowuję dzieci, buduję dom, tworzę moje rękodzieło, krótko mówiąc nie nudzę się :))

U mnie od października powstają świąteczne dekoracje.
Jak co roku robię wianki, choinki, skarpety.
Kolory świąteczne, ale coraz częściej sięgam bo kolory natury, beże, brązy, szarości oraz naturalne tkaniny lny, jutę, bawełniane koronki.
Sami zobaczcie :)








Obiecuję, że kolejny post pojawi się niebawem :)
Opowiem Wam, co słychać na naszej budowie i jak wygląda obecnie nasz dom :)

Ponownie zapraszam Was na mojego INSTAGRAMA gdzie na bieżąco pokazuję, moje prace (ikonka na bocznym pasku bloga)
Zajrzyjcie również na BAZAREK gdzie wystawiłam trochę nowych rzeczy do kupienia.

Pozdrawiam Was serdecznie !
K,

31 komentarzy:

  1. Piękne dekoracje :)
    Ślicznie to wygląda.
    Bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam weekendowo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne rzeczy i kolorystyka do mnie przemawia. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny <3 Zdecydowanie moje klimaty. Ja w tym roku postawiłam na bombki-szyszki ozdobione kokardami z juty i koronki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne! Cudowny klimat będą tworzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Droga Kasiu, jak ja doskonale rozumiem ciągły brak czasu na prowadzenie bloga! Ale Ty widzę nie próżnujesz :)) Przepiękne dekoracje! Ja mam zimą ogromną słabość do czerwieni, ale takie spokojne neutralne kolory należą zdecydowanie do moich ulubionych. Są ponadczasowe, kojarzą się z naturą i sielskim klimatem. Bardzo mnie zainspirowałaś, dziękuję Ci za to :))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Tudo lindo!
    A guirlanda está maravilhosa.
    bjs

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny wianek, jestem wielką fanką Twoich prac :)

    OdpowiedzUsuń
  8. naturalne chyba najpiękniejsze
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Wianek jest kapitalny. Generalnie wolę intensywne barwy, ale stonowane kolory natury też mają swój urok.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne dekoracje świąteczne, czuć już ten klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super dekoracje. Też muszę się powoli zabrać za przygotowania. Może coś podpatrzę z tego bloga :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bez wątpienia strzał w dziesiątkę - kompozycyjnie, kolorystycznie i materiałowo :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne i kreatywne dekoracje, uwielbiam czas świąt i już się nie mogę ich doczekać.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne dekoracje, na pewno odpowiednio oddadzą świąteczny klimat, uwielbiam ten czas i tą porę roku.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne muszę przyznać, czuć klimat świąt powoli a przecież jeszcze miesiąc;) Też muszę coś ciekawego wymyślić.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładne dekoracje. Niezła garść inspiracji. Chyba co nieco przeniosę do siebie jak będę coś takiego przygotowywać. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super dekoracja świąteczna! Ahh aż zapachniało świętami :D jak patrze na te wszystkie stroiki to nie mogę się doczekać świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie! Ten materiał w kratę pasuje do tych ozdób idealnie ;) Do świąt jeszcze czas więc czekam na kolejne świąteczne wpisy ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Teraz ten szał na ozdoby świąteczne się zaczął. Również jestem zwolenniczką robienia ozdób świątecznych samodzielnie, jakoś bardziej przytulna atmosfera się wtedy tworzy.

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepięknie się prezentują. Zrobione w fajnym klimacie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajne koncepcje, może zapożyczę co nieco do siebie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super ten wianek. A skarpetki to też Twoje dzieło? Są cuuudne!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  24. Super, idealny wianek na drzwi wejsciowe do domu :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne inspiracje! Fajny zestaw kolorów użyłaś do tego, w tym najwięcej uroku :)

    OdpowiedzUsuń