czwartek, 31 sierpnia 2017

Ciasto biszkoptowe z malinami


Kilka dni temu na Instagramie pokazałam ciasto, które upiekłam. Biszkopt z malinami okazał się banalnie prosty do zrobienia więc obiecałam podzielić się przepisem na blogu :)
W temacie pieczenie, niewiele się u mnie zmieniło, nadal robię to sporadycznie i przeważnie piekę dla dzieci.
Najczęściej są to niezawodne babeczki z przeróżnymi dodatkami, zwłaszcza teraz gdy lato jest tak bogate w owoce.
Przepis na muffinki od lat ten sam :) podawałam go TU

Ciasto biszkoptowe, które upiekłam jest delikatne i puszyste.



Składniki:

7 jajek
5 łyżek cukru pudru
3/4 szklanki mąki pszennej
2 łyżki mąki ziemniaczanej

Białka z jajek ubić na sztywno dodając szczyptę soli. Następnie mikser ustawić na najwolniejsze obroty, kolejno i stopniowo dodawać cukier, żółtka i na koniec wmieszać przesiane mąki.
Puszystą masę przelać do tortownicy wyłożonej papierem do pieczenia.
Na górze ułożyć maliny i wstawić do nagrzanego do 160 stopni piekarnika.
Piec około 40-45 min.
Wyłączyć piekarnik, uchylić drzwi i zostawić ciasto do wystygnięcia.

Smacznego !





Moje dzieci zajadały się ciastem cały dzień :)

Pozdrawiam Was ciepło !
K.

20 komentarzy:

  1. Wygląda bajecznie :)
    Aż ślinka cieknie.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Trafiłam tutaj tropem tego ciasta :) porywam kawałek, jeśli coś zostało ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pyszne ciasto że od samego patrzenia ślinka cieknie :-). Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za przepis, jutro chyba uraczę tym ciastem moją rodzinę :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię takie ciasta... Uściski i cudownej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ciasto wyjdzie bez proszku do pieczenia

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mniam, pychotka! Trafiłam na post idealnie! Dzisiaj spróbuje upiec:) Może mi się uda :d

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten przepis wygląda świetnie! Muszę go koniecznie wypróbować u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda bardzo pysznie. Koniecznie muszę wypróbować ten przepis u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super opcja na lato gdyż malinki hoduję swoje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń