wtorek, 18 grudnia 2012

Krok po kroku, krok po kroczku...


W Trójce jest już bardzo świątecznie, premiera "Karpia" i pierwsze licytacje za nami. Kuba Strzyczkowski wrócił z rejsu i pewnie poprowadzi piątkową licytację, co bardzo mnie cieszy, bo brakowało mi jego głosu :)
Dzięki Trójce nawet długie godziny spędzone w pracy nie męczą.
Fajnie posłuchać czegoś miłego jak np.  RUDIGER

Kiedyś opowiem Wam o tym kogo lubię słuchać :)

W mieszkaniu świątecznie....pachnie lasem, jest ciepło i przytulnie. Tylko Męża brakuje, bo znowu poleciał... Byle do piątku ;)

W kuchni pojawiło się trochę więcej czerwieni....





Wykończyłam wreszcie kuchenny okap... dodałam brakujące deseczki i teraz wygląda już całkiem przyzwoicie :)



W Pepco wyszperałam taką  ściereczkę.....


Łazienka też jest trochę świąteczna ;)


A w salonie kilka stroików w nieco innych wersjach....






A to moje niedzielne popołudnie :) powstało 40 nowych bombek i kolejny szyszkowy wianek ;)


Życzę Wam miłego tygodnia i nie przepracujcie się tymi wszystkimi przygotowaniami ;)

K.

34 komentarze:

  1. przepięknie......zdjęcie nr 1 urzekło mnie :) i jeszcze te łyżki kuchenne...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu, cudownie u Ciebie jest... Do puszek w Jysku też się przymierzałam, ale każda miała jakiś feler :( Pozdrawiam cieplutko!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasieńko
    Jak zwykle cuda tworzysz. Klimatycznie, ciepło, pięknie.
    Pozdrawiam bardzo serdecznie.
    Olszynka

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasiu pięknie to wszystko zaaranżowałaś, włożyłaś w to dużo pracy i gustu...efekt elegancki i świąteczny. Bardzo mi się podoba Gosia z http://homefocuss.blogspot.com/.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zawsze cuda, zwłaszcza piętrowy stroik:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasiu, jest pięknie! Bardzo mi odpowiada klimat który jest u Ciebie!to zdecydowanie moje klimaty!Ja też zasłuchuję się w Karpiu Trójkowym i czekam z wielką niecierpliwością na piątek i Kubę w roli głównej:-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasiu jak u Ciebie pięknie świątecznie się zrobiło:) Fantastyczna jest ta półka z wieszakami i ta druciana patera... oj wszystko mi się podoba:) no i te białe krzesło przy choince... wow:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie, cudnie! Wszystko dobrane do siebie, idealnie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. właśnie leci karp :p
    ależ masz pięknie przystrojony domek , jak Maż się nie kręci łatwiej się skupić na takim dekorowaniu :p wróci zrobi wooow! :] mój też wraca -dziś w nocy! jupiii

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie :) No i ta ściereczka jest super. Lece do Pepco ;) Pozdrawiam, Ola

    OdpowiedzUsuń
  11. Super klimat, wszystko do siebie pasuje, cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny świąteczny klimat :)Druciana patera coś fantastycznego!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak zwykle piękne dekoracje :) Stroiki rewelacyjne !! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czerwień dodaje Świętom cudownego klimatu. Bardzo ładne dekoracje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystko super wygląda i pewnie wspaniale pachnie :) a bombki banalne a jakie urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale pięknie!!! A ta maleńka gałązka w kuchni pod okapem mnie rozczuliła:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow!!!!!!! pięknościowe dekoracje :)
    Kasiu, gdzie kupiłaś paterę drucianą ?
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale świetne dekoracje u Ciebie. Super jest ta ściereczka świąteczna.

    OdpowiedzUsuń
  19. zachwyciły mnie te stroiki, szczególnie ten "trzypiętrowy":)delikatne akcenty! i w łazience tez ślicznie to wygląda!brawo Kasiu, aż chce się tam u Ciebie siąść w miękkinm fotelu i pozachwycac się tym pięknym wnętrzem...

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie udekorowałaś dom i te wspaniałe zielone gałązki których mi tutaj tak bardzo brakuje.

    OdpowiedzUsuń
  21. O tak, tak Pan Śmiałek wrócił :D Już nie mogę doczekać się piątku !!! Po pierwsze bo będę juz w domku, a po drugie, wreszcie "prawdziwie trójkowy" głos Pana Kuby podczas licytacji !
    Bo kiedy były relacje z rejsu, to jakoś całkowicie inaczej brzmiał :>
    A co do domku, to widać piękna atmosfera się szykuje pośród takich dekoracji :) Muszę koniecznie zobaczyć w Pepco, czy może im się jeszcze taka ściereczka ostała :)
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudnie u ciebie :) Mąż szybko wróci :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Kasiu, jak pięknie... oczu oderwać nie można...

    U nas też karpia słychać;)

    Buziaki,
    M.

    OdpowiedzUsuń
  24. Kasiu jesteś moją faworytką w świątecznych przygotowaniach. Wszystko co robisz jest takie w moim guście a okap wygląda cudnie. Wzdycham do Twoich nigelowskich chochelek. Marzą mi się takie i może kiedyś ziści się moje marzenie. Na razie mam zastępcze, ale Twoje są prześliczne. Ścierka i wszystko wygląda przepięknie.Aż chciałąbym Cię odwiedzić:) Dobrze, że mogę to robić wirtualnie.
    Pozdrawiam i życzę miłych przygotowań, dzięki którym szybciej będzie Ci mijał czas do powrotu męża.
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  25. Kobietki, dziękuję za wszystkie miłe słowa :)))
    Od dziecka lubię przystrajać dom na święta i pamiętam, że pachnące gałązki były wszędzie. Święta spędzamy na wsi, ale jak tu nie mieć w swoim mieszkaniu świątecznych akcentów ;)

    Piętrową paterę kupiłam w TK Maxx, była przeceniona, bo 2 druciki były odwinięte ;) Naprawiłam ją i nie widać, że coś było zepsute.

    Pozdrawiam Was serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne te czerwienie wyczarowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale cudnie! Zwłaszcza ściereczka mi przypadła do gustu i ozdoby w łazience.

    OdpowiedzUsuń
  28. Definitywnie patera jest moim faworytem, bo wygląda zjawiskowo :) A i nadałaś jej takiego świątecznego charakteru, więc pasuje do reszty genialnie!

    Pozdrawiam i WESOŁYCH, spokojnych i Rodzinnych Świąt ci życzę!

    fpomyslow.blogspot.com

    ps. oj pewnie tu jeszcze do ciebie wrócę :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Kasiu umrę zaraz z ciekawości skąd wyszperałaś taki starusieńki świecznik z klipsem na choinkę... ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, klamerki na świeczki choinkowe kupiłam na allegro ;)

      Usuń
  30. Najszczersze życzenia.

    Pięknych i radosnych nadchodzących Świąt Bożego Narodzenia,
    Świąt spędzonych w rodzinnej atmosferze,
    Abyście znaleźli dużo kolorowych prezentów pod zieloną choinką,
    Świąt które, dadzą wam trochę radości
    i odpoczynku,
    A co najważniejsze nadzieje na Nowy Rok,
    Aby był dużo lepszy od obecnego.

    OdpowiedzUsuń
  31. Sliczne wszystko!!! I bardzo w moim stylu.... Ładne wieszaczki, druciaki wszelkie itp. :)
    Cieplutko pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń