wtorek, 4 grudnia 2012

Drzwi...


Znalazłam dzisiaj wolną chwilę i dokończyłam wreszcie czyszczenie starych drzwi....pamiątkę z mojego rodzinnego domu :)
Drzwi były dwuskrzydłowe, jedna część stoi w mojej pracowni a druga zawisła w salonie wyjątkowej Rodzinki z WIEJSKIEGO ZACISZA :)

Drzwi posłużą do eksponowania moich wianków. Tym razem zawiesiłam wianek, zrobiony z szyszek, które przywiozłam z lasu.




Choinka jeszcze nie przystrojona ale tym zajmę się jutro ;)

Jak wiecie rozpędziłam się z "haftowaniem"  i powstały jeszcze woreczki, serduszka i poszewka z gwiazdą...



Na koniec mój salon wieczorową porą ....







Przesyłam Wam gorące pozdrowienia w ten zimowy wieczór :)
Kasia


36 komentarzy:

  1. Pięknie... Odsyłam pozdrowienia :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wianek na tle drzwi wygląda przeuroczo. I to te drzwi tchnęły ducha i wywołały u mnie jakiś taki błogi nastrój. Pieknie jest w Twoim domku.
    W każdym zakątku czuć ciepło domowego ogniska.
    Serduszka wyglądają pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Te drzwi są BOSKIE! Muszę takie mieć:-) Bardzo mi się w Twoim domku podoba:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Alez cudnie u Ciebie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! przepieknie!!! :-D Jutro sie wprowadzam ;-) a drzwi prezentuja sie slicznie :-) pozdrawiam cieplutko :-*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale u ciebie pięknie :) Naprawdę cudnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Pieknie u Ciebie Kasiu, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne detale,lustro z okiennicami i podusia,na którą napatrzeć się nie mogę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Drzwi rewelacyjne, my w naszym domu mieliśmy identyczne niestety nie zachowały się. Jakiś czas temu znalazłam od nich zamek i piękną klamkę, którą niebawem doprowadzę do porządku. Cudnie Kasiu u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kasia,Ty mnie wykończysz tymi "haftami" :))co jedna zrecz to piekniejsza,poduszka z gwiazdą to mnie powaliła.Drzwi cudnej urody,a salon to dopiero masz piekny:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Kasiu, wszystko jest przepiękne!!! Pozdrawiam ciepło, Beata

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie u Ciebie:)zachwyciłam się stołem i lustrem które wisi nad nim:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem pod wielkim wrażeniem Twoim małych i dużych dzieł.
    Już pędzę żeby dodać Twój blog do moich inspiracji.

    Dominika
    delectatvarietas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne klimaty u Ciebie. Drzwi - super baza do prezentacji różnych dekoracji - pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wooww!! Jesteś niesamowicie zdolna! :) I masz piękne mieszkanko, właśnie taki efekt chciałabym osiągnąć u siebie :) Pozdrawiam serdecznie! Ola

    OdpowiedzUsuń
  15. DRZWI UKRADNĘ!!! Marzę o takich!!!! AAAAA ja chcę drzwi! ja chcę drzwi! ja chcę drzwi!


    I poduchę z gwiazdką lub z seduszkiem wezmę pod pachę

    Czy mogłabym odgapić sekwencją ściegów? moja lidlowska maszyna takie umie. Chętnie bym sobie białą poszewkę z takim haftem poczyniła (ale chyba tylko 2 paski proste). Obiecuję podlinkować autorkę :)

    A tak wogóle to masz śliczny dom

    OdpowiedzUsuń
  16. pięknie :))) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Wianki będą eksponowały się super :) Wianek super, ostatnio szyszki to u mnie podstawowy materiał do dekoracji - zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapomniałam dodać, że bardzo podoba mi się to lustro z okiennicami nad stołem - chyba kiedyś to zgapię ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie, a choinkę widziałam na giełdzie kwiatowej w Tychach i mnie kusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie u Ciebie ... wspaniały klimat robią świece i świeczki :)
    hmmm ...
    Wianek tak prosty aż... piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne rzeczy tworzysz. Wszystko jest takie spójne :) W poduszkach jestem zakochana, są cudowne! Oj muszę jak najszybciej wymienić maszynę do szycia ;)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  22. łaaaaaał Kasia jakie te hafty precyzyjne!!!!!
    Zachwyciłam się!!!
    Ślę pozdrowienia - przylesianka :)

    OdpowiedzUsuń
  23. cudownie :) twoje hafty są boskie :) drzwi z wianuszkiem wyglądają fenomenalnie...........
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Jejku jak Ty masz ślicznie u siebie. Te stare dzrwi są pięknym tłem dla różnych kompozycji:)
    wianek z szyszek rewelacyjnie wyszedł, a Twoje projekty...no wzdycham do nich cały czas!
    ślicznie masz w swoim domku...
    buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  25. alez pieknie i jaki klimat cudowny :) rozmarzyłam sie :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepięknie masz Kasiu w mieszkanku. Powinnaś je naprawdę częściej pokazywać, bo na razie tylko w małych fragmentach pokazałaś :) Salonik cudny, klimatyczny, taki akurat na zimowy wieczór :)) podrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Dziękuję serdecznie :))

    Drzwi wzbudzają zdziwienie u moich klientek :) dzisiaj jedna pani zapytała po co je postawiłam :)))
    Ja bardzo się cieszę, że mogę na nie patrzeć i cały czas myślę nad przeniesieniem ich do mieszkania...obawiam się jednak, że nie mam już na nie miejsca. Może z czasem coś wymyślę ;)

    W moje kuchni też robi się świątecznie ;) ale o tym będzie następnym razem :)

    Pozdrawiam Was ciepło :)
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  28. o mamo, a ja mam właśnie takie stare drzwi na wsi...i leżą bezużytecznie w drewutni...dzięki za pomysł!strasznie lubię oglądać ten Twój salon, naprawdę masz ślicznie urządzone!no i te poduszki...ich nigdy za wiele!pozdrawiam serdecznie Marta

    OdpowiedzUsuń
  29. Sama nie wiem, co piękniejsze ...

    OdpowiedzUsuń
  30. Skąd ja znam ten fotel bujany? ;)
    Kasiu masz bardzo ciepły dom. Lubię tu do Ciebie zaglądać.
    Pozdrawiam
    K.

    OdpowiedzUsuń
  31. Dalszy ciąg haftowania i ozdoby - cudne!

    OdpowiedzUsuń
  32. Cholera, ale to ładne! Gratuluję samozaparcia. Ja robiłam dziesięć podejść z opalarką do naszych stareńkich drzwi i dałam sobie w końcu spokój, ale ten widok motywuje jak diabli!

    OdpowiedzUsuń
  33. Kasiu te drzwi są piękne:):):), klimatyczne i takie NASZE:) WSPÓLNE:).
    A te hafty to jakiś obłęd, że nasza maszyna nie ma takich ściegów fajnych.

    OdpowiedzUsuń
  34. Najpiękniejsze drzwi pod słońcem :) Cudowne wnętrze. Podoba mi się absolutnie każdy jego element :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  35. Poduchy są prześliczne, takie idealne.
    Pozdrawiam!
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  36. Kochana masz przepiękne oprawione lustro mad stołem :) urzekło mnie do granic :) zresztą całe Twoje mieszkanie jest urzekające :)
    Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń