środa, 27 maja 2015

Nowości w IKEA


Odwiedziłam dzisiaj szwedzki sklep i muszę przyznać, że tylu nowości się nie spodziewałam :)
Zrobiłam dla Was kilka zdjęć, bo myślę, że jest sporo rzeczy godnych polecenia.
Fotki kiepskiej jakości, bo robione telefonem, ale chciałam pokazać Wam, co mi się podoba :)

Letnia kolekcja bardzo naturalna i piękna.
Okrągłe maty z trawy morskiej chyba najbardziej mnie zauroczyły.
Kapelusze, kosze, torby .....






Podkładki pod talerze .....


Zieleń króluje tej wiosny .....






Fajne metalowe szafki......



Kolorowe kosze i uroczy łoś na biegunach :)





Ładny biały obrus w szarą kratkę .....





Poduszki na krzesła bardzo mi się podobają ....


Na koniec kwiaty dla Was :)



Pozdrawiam Was serdecznie :)
K.



25 komentarzy:

  1. Fajne sa te poduchy na podloge. Musze sie wybrac! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnóstwo pięknych rzeczy :)
    Mam kilka drobiazgów do zakupu w tym sklepie, więc pewnie niedługo się tam wybiorę :)
    Pozdrawiam serdecznie, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż boję się tam zajrzeć, bo jak znam siebie to zostawię fortunę w tym sklepie ;) zawsze tak mam z Ikea.
    Chociaż po kilka rzeczy mogłabym się wybrać. Bardzo podobają mi się balkonowe i ogrodowe gadżety:)

    OdpowiedzUsuń
  4. te kanki w kolorze groszkowym - cudddowne, i poducha, i ...tak bez końca mogłabym ! bardzo mi sie też garneczek groszkowy podoba!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne rzeczy. Pomysłowość tej firmy jest wielka. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj chyba trzeba sie będzie wybrać I mocno trzymać portfel :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lovely , , greeting from Mons in Belgium

    OdpowiedzUsuń
  8. Łoś na biegunach skradł moje serce :-) Aż szkoda, że do niczego mi nie jest potrzebny. Za to maty i poduchy - tak!

    OdpowiedzUsuń
  9. cudnie Ikea wiec co na topie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ikea wie co dobre :) Uwielbiają kusić pięknymi dodatkami. Metalowe szafki są intrygujące i chętnie bym takie przygarneła.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne te zielone gadżety :)

    OdpowiedzUsuń
  12. znowu moja lista zakupów rośnie ;) piękne nowości, szkoda ze na stronie nie wszystko jest

    OdpowiedzUsuń
  13. no i narobiłaś mi apetytu... na wycieczkę do Ikei

    OdpowiedzUsuń
  14. Dawno nie byłam więc muszę się wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gdy jestem w tym szwedzkim sklepie jestem w stanie wydać wszystkie pieniądze jakie mam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kasiu :))
    bardzo dziękuję :))
    bo wzdychałabym i wzdychała i nic by z tego nie było :)) teraz przynajmniej wiem, że trzeba się umówić z koleżanką na kawę w IKEA ;)) cudne te plecionki i ten obrus w szarą krateczkę :))
    pozdrawiam serdecznie
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  17. Kasiu!:) Proszę więcej!:) Uwielbiam Ikea za prostotę, uniwersalność i przystępne ceny:)) Pozdrawiam Cię serdecznie!:) Aga G.

    OdpowiedzUsuń
  18. Faktycznie, same fantastyczne rzeczy ! Szkoda,że do najbliższego sklepu mam ponad 120 km... :/ Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  19. Byłam w sobotę i nie mogłam się napatrzeć :) wyjechałam z pełnym wózkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kurczę, jak mi się większość spodobała, najbardziej chyba krzesła do biurka, czarne i białe - wymiatają.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  21. Dzięki Kasiu za foto relację,niby zaglądałam ostatnio na strony sklepu ale przy Twoich fotkach ,nie ma porównania.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Super wnętrza, super nowości, super fotorelacja. Oby więcej takich wpisów! Wszystkie rzeczy wyglądają pięknie i pewnie upiększyłyby wiele mieszkań. Zakup takiego apartamentu to pewnie duży wydatek, nie każdy może sobie na to pozwolić. Poza tym niektórzy wolą mieszkać w domu zamiast w centrum dużego miasta.

    OdpowiedzUsuń
  23. Zdjęcia narobiły mi smaka, aż boję się odwiedzić Ikeikę :-) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń