wtorek, 17 maja 2016

Prezent dla Mamy


Dzień Matki, zbliża się wielkimi krokami.
Macie już prezenty dla swoim mam ?
Dzisiaj pokażę Wam kilka propozycji, które mogą Wam pomóc wybrać fajny podarunek :)

Niezawodne są fartuszki z odpowiednią sentencją :)
Podobne szyłam już na dzień babci, z okazji urodzin a nawet jako prezent dla nowo upieczonej pani domu :)





Swoim mamom możecie podarować tulipany, które nigdy nie zwiędną :)
Zawsze będą świeże i dane od serca :)




A jeśli Wasza mama szyje a jej maszyna jest już wiekowa i wysłużona, możecie kupić mamie nową maszynę do szycia.
JUKI HZL-355


Pomysłów na prezenty z pewnością macie wiele, a moje podpowiedzi tylko ułatwią Wam wybór ;)

Następny post będzie o domu ;))) obiecuję :)

Pozdrawiam Was ciepło :)
K.

12 komentarzy:

  1. O, świetny pomysł! Moja mama akurat nie-szyjąca (za to dzierga na drutach pięknie i szydełkuje). Muszę coś wymyśleć, poza koszulką z motywem "Gry o tron", której jest wielką fanką :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne te fartuszki, już mam pomysł na prezent. A co do wiekowej maszyny... sama bym sobie taka zakupiła. Jeszcze trochę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cuda. Kasiu na jakiej maszynie robisz hafty?

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dobre pomysły :) Piękne te tulipany :) Mam w planie je uszyć koleżance na 30 urodziny, ale to dopiero na październik :) Moja Mama fartuszka nie używa - i przez to ja niestety też zawsze o nim zapominam ;) Ale uszyłam jej torbę na zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fartuszki to strzał w dziesiątkę...szczególnie jeśli chodzi o sentencje:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fartuszki świetne , a bukiet rewelacyjny!!!Myśle, że takie prezenty i z taką sentencją rozczulą każda mamę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prezent dla mojej mamy juz czeka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne fartuszki :) i te tulipanki... cudowne :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne te fartuszki! A tulipanki uszyte dostałam w zeszłym roku od mojej Córci :) Ten sam wzór, tylko w pastelowych różowościach i beżach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fartuszki świetne. Zwłaszcza te w kropeczki :) a tulipany same się bronią :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kasiu, te tulipany po prostu są niezwykłe! Czy zdradzisz jak je uszyć? To pewnie nic trudnego, ale może jakaś podpowiedź...plisss:))) Aneta

    OdpowiedzUsuń