poniedziałek, 5 grudnia 2016

Świąteczne dekoracje w kolorach natury


Tak długiej przerwy w pisaniu na blogu u mnie jeszcze nie było.
Dużo się dzieje, intensywnie żyję, wychowuję dzieci, pracuję, szyję, doglądam budowy.... a doba nie chce się jakoś wydłużyć.

Jeśli chcecie być na bieżąco z tym, co u mnie słychać, zapraszam na mojego INSTAGRAMA
Tam jestem praktycznie codziennie :)
Zapraszam również na FACEBOOKA , gdzie możecie zobaczyć moje prace, które staram sie pokazywac na bieżąco.

Ale do meritum :)
W tym roku postanowiłam, że świąteczne dekoracje będą spokojne, w kolorach ziemi i natury.
Były już święta w szarościach TU, TU,  tradycyjnej czerwieni TU, TU, była też klasyka czyli zeleń z czerwienię TU ,oraz czerwień w połączeniu z szarościami TU , tym razem proponuję kolory natury i lnu.














Zasypałam Was zdjęciami, ale będę nieskromna i powiem, że bardzo podobają mi się święta w takich kolorach :)

Wszystkie dekoracje dostępne są od ręki :)
O szczegóły proszę pytać kasiasw@gmail.com
Zapraszam :)

Inne wianki pokazałam na FB

Pozdrawiam Was ciepło :)
K.

34 komentarze:

  1. Piękne dekoracje, kolory ziemi na Święta - muszę przyznać, że bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym roku jakoś tak mi się natury zachciało :)

      Usuń
  2. Ależ cudowności! Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie naturalne materiały i kolory, choć u mnie kropla czerwieni musi być, nie umiem inaczej;) A jesli chodzi o instagram to mam wrażenie że blogosfera opustoszała niebezpiecznie przez niego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pewnie odrobinę czerwieni przemycę w kuchni bo też lubię :)
      Jeśli chodzi o instagram, to trochę to smutne, ale dzieje się tak z braku czasu :( napisane posta na bloga, zrobienie zdjęć i złożenie tego wszystkiego w całość zajmuje sporo czasu. Na IG wrzucasz zdjęcie i gotowe. Era obrazków trochę mnie zasmuca, ale takie czasy nastały. Mam nadzieję, że jak będę miała więcej czasu wrócę do blogowania, bo bardzo to lubię :)

      Usuń
  4. DEKORACJE PIĘKNE AŻ DECH ZAPIERA I OD RAZU CHCE SIĘ JE MIEĆ. ALE TE LAMPKI.... POWALIŁY MNIE NA KOLANA, SĄ CUDOWNE .GDZIE MOŻNA TAKIE KUPIĆ? MOŻESZ ZDRADZIĆ TĄ TAJEMNICĘ?
    POZDRAWIAM ANIA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) A wszystkie światełka kupiłam w jysk :)

      Usuń
  5. Przepięknie, piękne kolory, uwielbiam takie naturalne klimaty. Są pełne uroku, magii i harmonii. Cudowne kadry.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam także w swoje skromne progi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Natura-zagrałaś wrażliwą nutę{po prostu kocham.Szczególnie przytulam ten wieniec z ostatniego zdjęcia.I wiesz,co tam zrobię sobie identyczny,dopnę tylko drewniane anielskie skrzydełka.Dzięki za inspiro.Pozdrawiam Alicja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) ten wieniec też jest moim ulubionym i identyczny zrobiłam dla siebie. Kilka rodzajów lnów, juta, koronki wszystko to co uwielbiam :)

      Usuń
  7. Mój styl, wzielabym do siebie wszystko :) M.

    OdpowiedzUsuń
  8. co roku u mnie w domu mama przygotowywała stroiki. Niby mała rzecz, a jak nic innego wprowadza niepowtarzalny klimat. super!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przecudne!!! A chioneczki skaradły moje serce :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zauroczyl mnie i Ciebie ozdoby swiateczne sa cudowne i pięknie wykonane.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo, bardzo podoba mi się ta kolorystyka i Twoje ozdoby! Proste i piękne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne dekoracje.
    Lubię takie spokojne, stonowane kolory i naturalne materiały, chociaż w świątecznych dekoracjach nie przeszkadza mi odrobina szaleństwa, czy tradycyjna czerwono - zielono - granatowa kolorystyka.
    Ale poza Twoimi prześlicznymi dekoracjami wpadła mi w oko też ta cudowna okiennica - cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Te naturalne kolory świetnie pasują do świątecznych dekoracji. Choineczki super. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudnie:) pozostaje wielką wielbicielka Twoich wiankow:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wiem, co piękniejsze? Jestem oczarowana wszystkim!
    To co naturalne jest najwspanialsze....
    Czarowny klimat...

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne te prace z materiałów jakie najbardziej lubię!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne dekoracje, a najlepsze jest to, że do ich wykonania nie trzeba jakichś ogromnych nakładów finansowych, wystarczy tylko trochę ruszyć głową i poszukać materiałów.

    OdpowiedzUsuń
  18. W takim klimacie planuję tegoroczne świąteczne dekoracje...Twoje są przepiękne. Podziwiam. I serdecznie pozdrawiam. Asia

    OdpowiedzUsuń
  19. Stworzyłaś piękne dekoracje, zwłaszcza choinki mi się podobają. Są wspaniałe.
    pozdrawiam
    lena

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniałe, cudowne ozdoby i pięknie pokazane w kadrach. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeju.....Ależ piękne są te choineczki! Cuuuude!
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń