czwartek, 27 lipca 2017

Gdybym była odważniejsza ..... ;)


Od lat szukam inspiracji, które ułatwią nam wykończenie naszego domu.
Pewne rzeczy były pewne od samego początku i jakoś naturalnie oczywiste :)
Kolorystyka naszego domu i materiały, których użyjemy do wykończenia od dawna były wybrane i ostatecznie nie zmieniliśmy zdania, co bardzo mnie cieszy, bo to oznacza, że gust nam się nie zmienił :)

Największy problem mamy z kolorystyką kuchni :) dokładniej mówiąc ja mam, bo Mąż raczej akceptuje moje wybory.
To jasne pomieszczenie, w którym są aż trzy okna, więc możemy sobie pozwolić na ciemniejsze kolory.
Oczywiście początkowo myślałam o białych meblach, bo uniwersalne, bo są świetnym tłem dla różnych dodatków , bo nadają lekkości i świeżości pomieszczeniu....
Mogę jeszcze długo wymieniać wszystkie zalety białych mebli, ale ....
No właśnie zaczęłam szukać wad, żeby samą siebie przekonać do innego koloru :)
To trudne, bo plusy bieli zdecydowanie przeważają :)
Sama mam takie od kilku lat i chyba już się nimi nacieszyłam ;)
Chce mi się zmian, czegoś odważniejszego, innego !?

No właśnie i tu muszę zapytać samą siebie na ile jestem odważna i w otoczeniu jakich kolorów będzie mi dobrze.

Co do stylu, to nie uległo zmianie, będzie tak jak lubię :)

Ale wracając do tytułu posta :)
Gdybym miała więcej odwagi moja kuchnia wyglądała by tak :)
Ciemne kolory, czarne meble, drewniane dodatki....





zdj. Pinterest

Czas pokaże na co się zdecydujemy, ale na tę chwilę aż tak odważna nie jestem :))) może w ostatnim momencie ulegnie to zmianie.

Na dzień dzisiejszy idealnymi wnętrzami są te dwie kuchnie :)
Czyli meble w kolorze szarym, ale jak widać meble to nie wszystko !!!
Dodatki i kuchenne akcesoria tworzą prawdziwy klimat wnętrza, meble są tylko tłem :)







Jaka ostatecznie będzie kuchnia w naszym domu ??
Przekonamy się wspólnie za kilka miesięcy :)

Moje inspiracje, pomysły i plany, możecie na bieżąco obserwować na Instagramie
Zapraszam Was serdecznie :)

Pozdrowienia :)
K.

31 komentarzy:

  1. Prpozycje, Kasiu, wszystkie bardzo ciekawe, aczkolwiek ja wybieram pierwszą. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja stawiam jednak na białe meble w kuchni, ale ciekawą opcją są szare.
    Ale mimo to te inspiracje z czarnymi meblami tez bardzo mi się spodobały.
    Na pewno coś wybierzesz fajnego )
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Odwagi Kasiu!:)Obie propozycje sa kapitalne:)Osobiście pierwsza przemawia do mnie bardzo.Skoro kuchnia ma dużo światła,to tylko szaleć:)Głos serca najlepszym pomocnikiem w wyborze:)Pozdrowka Alicja

    OdpowiedzUsuń
  4. Przy dużej jasnej kuchni nie powinno zabraknąć odwagi na czarne meble ;)
    U mnie przeważyły względy praktyczne, mam w jednym pomieszczeniu ciemne meble i jakoś tak bardziej niż na jasnych widać każdy pyłek kurzu odcisk palca itd., więc w kuchni są białe meble, czarne sprzęty, stołki, dodatki a drewniane blaty na meblach i wyspie w ciemnym brązie. Robiłam kilka prób koloru, zdecydowałam się na ciemny brąz po zamontowaniu ogarnęło mnie przerażeni, że chyba oszalałam i nie pasuje to do białego i czarnego a teraz uwielbiam moją kuchnię za to, że nie jest taka oczywista ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam wLaSnie taką kuchnię.Nie zastanawiaj się,bo nie jest wcale ciemno.Moja szaro-ciemna ściana jest od strony zlewu,mam tam tylko półkę drewnianą i jest biały ceramiczny ,ogromny zlew.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojejku, mam takie same dylematy co do kuchni, raz chcę białą raz szarą. I właśnie dlatego założyłam sobie konto na Instagramie by szukać inspiracji i już Cię obserwuję. Pozdrawiam Iwona J.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też się naoglądałam zanim się zdecydowałam :) TO ten fajny etap remontu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie piękne Ciężki wybór :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Kasiu, ja mam kuchnię w ciemnym brązie...i nie mogę się doczekać kiedy zmienię na jasną :) Choć mamy duże okno, na całą ścianę, w naszym klimacie przeważają pochmurne dni i kuchnia staje się smutna. Mamy jasne ściany, dodatki, punktowe oświetlenie. Niewiele to zmienia w jesieni i zimie...Dodatkowym minusem, z mojej obserwacji, jest duże pochłanianie światła przez ciemne kolory. Mam porównanie z jasnym salonem, gdzie zupełnie inaczej odbija się naturalne światło i sztuczne. Ale serce nie sługa, kieruj się nim zatem... :)) Pozdrawiam. Agnieszka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja z racji pracy jaka wykonuje moj maz czesto sie przeprowadzam i zmieniam kuchnie, na poczatku byla biala, potem szara Ikeowska, a teraz na pewno zrobilabym ciemna ktora pokazujesz, tym bardziej ze masz jasno w pomieszczeniu dzieki oknom.

    OdpowiedzUsuń
  11. sądzę,ze dokonasz słusznego wyboru,bo masz gust!!!

    ja najlepiej się czuje w bieli.nie widze siebie w ciemnej kuchni,co nie oznacza,ze nie podobają mi się.nasza kuchnia jest otwrta na jadalnie i salon,dzieki jasnym meblom jest optycznie bardzo przestronniej.
    kochana,musisz sama dojrzeć do tej decyzji,a zobaczysz będzie dobrze!! pozdrawiam cieplo.iza

    OdpowiedzUsuń
  12. Czarne meble pasują do kuchni dużych metrażem, wówczas nie przytłaczają, a dają smak i elegancję. Jeśli więc dysponujesz otwartą przestrzenią, trzema okami to zaryzykuj :)
    Będzie pięknie!

    M.

    OdpowiedzUsuń
  13. ja bym chciała mieć odwagę na jakąś morską zieleń ;) czy coś... super inspiracje. powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  14. My długo się wahaliśmy. Wyszliśmy od turkusu, ale nie znaleźliśmy płyty w odcieniu, który by nam odpowiadał. Ostatecznie stanęło na szarościach, które pojawiają się i w innych pomieszczeniach. Zaczęliśmy od jaśniejszego odcienia, na ten moment jest ciemna szarość, a jaka będzie to się okaże. Kasiu jestem pewna, że niezależnie od koloru, na jaki się zdecydujesz, stworzysz klimatyczną kuchnię.

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj moja żona przeżywa to samo wciąż od nowa. Bardzo chciałaby zmienić wystrój naszych wnętrz, ale się boi, że mimo wszystko jej się nie spodoba. Mówię jej wtedy, że zmienimy aranżację kolejny raz, ale ona nadal się zastanawia :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta pierwsza kuchnia jest przepiękna, choć pozostałe niewiele jej ustępują.
    Co tu ma odwaga do rzeczy??? Na to trzeba miec pieniądze, bo te wszystkie szczególiki na tanie nie wyglądają. A odwaga potrzebna jest w życiu w zupełnie innych sprawach. To tylko meble...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę tak dosłownie nie brać moich słów :) o odwadze pisałam z przymrużeniem oka ;)
      bardziej chodzi o to, że podobają mi się meble w różnych kolorach. O dodatki sie nie martwię, bo umiem wyszperać rzeczy za grosze lub zrobić coś samodzielnie :)
      A o odwadze w życiu wiem całkiem sporo w dużo poważniejszych kwestiach niż meble :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  17. Kuchnia na ostatnim zdjęciu jest rewelacyjna! Szare meble, wspaniały blat i te kontrastowe płytki. Wszystko do siebie idealnie pasuje. Marzę, by w swojej kuchni mieć stary kredens, w którym mogłabym trzymać porcelanę po babci;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też marzyłam o kredensie ale jednak nie mam na taki mebel miejsca :( zawieszę jednak górę od kredensu w miejsce górnych szafek, będzie namiastka kredensu :)

      Usuń
  18. Wszystkie Twoje propozycje na kuchnie są bardzo ciekawe, jednakże mi przypadła do gustu pierwsza aranżacja. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja niedawno miałam remont w kuchni i kupiłam białe meble z czarnym blatem. Do ciemnofioletowych ścian pasują świetnie. :)
    Zdjęcia, które pokazałaś są bardzo ładne, ale ja wolę jak rzeczy są ukryte w szafkach, a tu jest mnóstwo elementów nie półkach.

    OdpowiedzUsuń
  20. Podobają mi się absolutnie wszystkie zdjęcia. Z jednej strony się zachwycam, a z drugiej obawiam, że pomimo całego uroku, nie odnalazłabym się w takim wnętrzu. Podobnie miałam z białym salonem. Kiedy sobie taki urządziłam, okazał się zbyt zimny i teraz po prostu go nie lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Szare tak ale nie czarny mat ! Od czerwca mam w swojej starej, białej kuchni, nową szafkę narożną z Ikei z czarnymi, matowymi drzwiami. I jakie są moje wrażenia estetyczne? Na tych dwóch wąskich drzwiczkach osiada kurz i niestety jest bardzo widoczny, nawet ten najmniejszy. Widać na tych drzwiczkach każdy dotyk palców....nie polecam, teraz zdecydowanie wybrałabym szare. Nie chce sobie nawet wyobrażać jak wyglądałaby cała kuchnia z takimi matowymi czarnymi drzwiczkami w użyciu. Pozdrawiam, Ewa

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny i elegancki styl. Aż miło popatrzeć na tak idealny porządek i dopasowane szczegóły. Świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo podoba mi się wnętrze Twojego domu jak można zauważyć jest piękne i elegnackie.
    Sama mam podobny gust do Twojego! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajnie mieć własny plan na siebie i swoje mieszkanie. Nie jest to standardowy wystrój mieszkania i to widać :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny styl jak zawsze zresztą:) Dlatego tak bardzo lubię do Ciebie wracać!

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ciekawy artykuł, gorąco trzymam kciuki dla Twój sukces :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Czarna kuchnia wygląda idealnie. Sama chętnie zaaranżowałabym wnętrze w taki sposób. Nie wiem tylko czy kolor ten jest praktyczny, bo w końcu w kuchni dużo się dzieje :) Zdjęcia prezentują się rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń