wtorek, 31 lipca 2012

Trochę nowości....

Ostatnio szyłam ciągle stare projekty, co z czasem staje się trochę nudne ;)
Jakiś czas temu szyłam torebki na drugie śniadanie i chyba do nich wrócę, ale na wakacje wymyśliłam torebki na mokry strój kąpielowy :)
Często wracając z plaży czy basenu nie wiadomo do czego zapakować mokry strój. Uszyłam więc torebki z  nieprzemakalnym środkiem.
Zewnętrzna tkanina to bawełna natomiast wnętrze nie powinno przemoknąć :)
Wymyśliłam kilka wzorów ale gotowe są tylko trzy, w wolnych chwilach dokończę pozostałe :)








Powstały również tabliczki do podpisywania ziół.
Kupiłam najtańsze tabliczki i pomalowałam je zwykłą czarną farbą w sprayu. Przetarłam delikatnie krawędzie i mam tabliczki za grosze :)





A na obiad była dzisiaj faszerowana papryka :)


15 komentarzy:

  1. Kochana jesteś bezlitosna. Oczy mam wielkości pięciozłotówek jak widzę Twoje prześliczne dzieła.
    Papryczki wyglądają bardzo apetycznie :)

    Pozdrawiam :*
    www.powojnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Papryczki mniam:)
    Ale torebeczki na mokry strój mnie powaliły:) brawo za pomysł i za wykonanie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Torebeczki - rewelacja. I tabliczki również.
    I jak zwykle coś mnie zaciekawia - czy Twoje zioła są przez Ciebie wyhodowane?
    Pytam, bo ta moja bazylia w tym roku jakaś taka poskręcana, a ta lawenda nic a nic nie chce kwitnąć, tylko cała para idzie w krzaki, a ten rozmaryn, to stoi w miejscu i nie może się zdecydować, czy uschnąć, czy tak sobie stać, ale na pewno nie chce rosnąć...
    Oj, nie mam ja ręki do ziół, a tak bym chciała;)
    A może jak na nie tak u Ciebie ponarzekałam, to się wezmą wreszcie do roboty, o!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniczko, zioła kupiłam w Lidlu i one rosną jak oszalałe. Bazylię mam na balkonie i ostatnio nawet zakwitła :)
      W przyszłym roku może kupie sadzonki ziół i będę ja miała na balkonie.

      Usuń
  4. Świetny pomysł Kasiu na te torebeczki:)
    może uszyłabyś dla dzieci na basen takie..zainteresowanie na pewno by było ogromne.

    Papryczki mniamik:))))
    a tabliczki fajne:)
    buziaki
    miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjny pomysł z tymi torebeczkami! Piękne wzory i prześliczne guziczki:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Kobietki, bardzo Wam dziękuję :)
    Cieszę się, że torebki się podobają... jak tylko znajdę wolną chwilę uszyję coś w typowo dziecięcych wzorach ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. witaj:)
    pięknie tutaj u Ciebie!
    wspaniałe te kosmetyczko torebki:))) bardzo mi się podoba sposób zamykania!
    i tabliczki na zioła ozdobią każdą roślinkę:)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. scraperka, witam Cię serdecznie i dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń
  8. Świetne woreczki Kasiu:). Papryczka wygląda apetycznie, czym ją nadziewasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że woreczki się podobają :)
      Papryki nadziewam farszem z mięsa mielonego i ryżu. Na patelni zeszkliłam cebulę z czosnkiem na to mięso, ugotowany ryż, świeże pomidory bez skórki a do tego przyprawy wedle uznania ;) ja dodałam bazylię, sól pieprz i paprykę w proszku.
      Podobnym farszem nadziewam też cukinie :)

      Usuń
  9. Oj, naszyłam się ich w tamtym roku niemało, ale są urocze :)),
    Twoje są piękne kolorystycznie :))
    uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Ja jestem zakochana w ostatnim zdjęciu Twoich kotków :))) coś pięknego :))
      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  10. Some recommendations, when you obtain a new prescription or purchase an over the counter medication,
    ask the pharmacist or prescribing physician what, if any, are the harmful side
    effects from taking the medication past the expired date.

    This should help everyone to better visualize how bacteria present in the dentin tubules of infected teeth can eventually create such
    severe illnesses. Therefore, searching for MDR reversal agents and
    recovering the sensitivity of MDR cells to anti-neoplastic medicines provide a main therapy for neoplasm.


    Here is my website ... Gpharmacie

    OdpowiedzUsuń